Gå til innhold

trenger litt oppmuntring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er en jente på snart 21.søndag venter jeg mens(eller ikke..) etter 1 p.p. har hatt symptomer som kvalme, "mensesmerter" i magen-spesielt i høyre side, og ømme bryster. jeg føler meg gravid, men er redd det bare er kroppen som til syvende og sist bare spille meg et puss forde jeg vil dette så sårt. Er utrolig bekymret for at testene skal bli negativ når den tid kommer. Testet idag, og den var negativ, men det er vel enno ganske tidlig å tro at dette kan vere det rette resultatet.

noen som har noen historier som dette, hvor det endte med positivt resultat osv, som kanksje kan muntre meg litt opp og få meg på andre tanker? hadde vert kjempe hyggelig og hjelpsomt!

foresten, er ganske så ny her, og ser at det er masse forkortninger i det som blir skrevet. finner ikke noe forklaringer på noen av ordene, noen som vet hvor jeg finner det?

MVH skeptisk verpesyk jente=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har tilgode å se to streker på testene, så vet ikke om jeg er den rette til å motivere, men det finnes en tipsliste her, der står alle forkortelser + mye annet. Har dyttet den opp på førstesiden igjen jeg!

Krysser fingrene for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...