maiprinsen Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hvilke babycall av nye topcom og supernova??? Ønsker svar fra dere som selv bruker disse merkene. :-D
Hiv o'hoi Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har selv supernova og er relativt fornød... Det eneste er at den "reagerer" litt sent til tider. Om lillegutt ligger i senga med åpen dør, så kan jeg høre at han gråter en god stund før babycallen slår ut. Ellers så har den goood rekkevidde og bra batteri. Er fornød med den egentlig.
Hiv o'hoi Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Mener selvfølgelig fornøYd... hehe.. dårlig tastatur
mammatil4gull Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 har babycom jeg fra tror det er padwich eller noe .. skal selges i norge å men kjöpte min i sverige .. best i test i svenske vi foreldre ... har ikke hvert fornöyd selv med supernova
mamma til c og d Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hei har både den gamle og den nye supernovaen og er kjempe fornøyd med begge lang batteri levetid og kan brukes mens den lader. God rekkevidde den nye kan settes til å vibrere fant jeg nettopp ut kan jo være greit hvis man har et barn på rommet og ett på et annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå