Gå til innhold

Ble litt irritert jeg-overreagerte jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lettere irritert!!! Mannen min har 3 gutter fra før,på 4 og 6 år,jeg har ei datter på 5. Idag skulle mannen min gjøre noe,og det er ferie og vi har guttene i en uke. Jeg spurte om mannen min ville være med på stranda,men det kunne han ikke pga noe han måtte gjøre. Jeg ville på stranda og ble bedt m av ei venninne. Jeg sa jeg kunne ta m den eldste sønnen hans og min datter,men at jeg ikke ville han ansvar for 3 stk når vi var ved vannet,men at han kunne jo høre om svigermor kunne ha han minste. Da ble det krangel gitt!!! mannen min ble sint for at jeg ikke tok m alle 3,jeg sa det at hadde han vært med hadde det vært greit,men 2 er nok ellers,dessuten fortjener de 2 store og ikke alltid ha han minste hengene med seg.... det endte med at mannen min kalte meg både idiot og andre ting. Nå er han ikke hjemme og tar ikke tlf,dette gjør meg både lei meg og sinna. Jeg syntes han lagde litt vel mye ut av lite? eller er det meg?? Jeg hadde med meg alle 3 på lekeland i går,men ved vannet er litt annerledes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener han har 2

Skrevet

du skal jo kunne ha oversikt over de du har med deg.. men, hva med venninen din? kan hun ha litt øye med de også kanskje? synes nok han reagerte litt overdrevent.. man kaller ikke sin kjære for idiot og slik...

Skrevet

Ho hadde med seg egne barn. Jeg syntes det er litt spesielt ved vannet også,plutselig er de borte,kan jo drukne på grunna nesten.

Skrevet

Det vil kanskje være litt rart for gutten på fire om han ikke får være med på stranda når jenta på fem og storebror på seks skal? Jeg syns kanskje ikke det går an å ekskludere barn slik, da får må man kanskje vurdere om man skal gjøre noe alle kan være med på. Men det betyr jo ikke at dette er din skyld eller ditt problem for den sakens skyld. Hvor er faren oppi dette her? Hvis du hadde dem på lekeland i går og skulle ha dem på stranda i går så betyr det at han ikke skal være med da? Det er jo ganske sløvt all den tid det bare er denne uka dere har hans sønner. Og det er selvfølgelig stor forskjell for deg å ha tre barn under seks år i stedet for ett, særlig når to av dem ikke er dine barn. Jeg ville krevd at dere gjorde noe sammen alle sammen den tiden dere har hans barn hos dere, eller så fikk han ta ansvar for sine gutter selv. Det er viktig å lage bånd og felles minner som familie, det er viktig at du gjør noe sammen dine stebarn og at de blir kjent med sin stesøster - men ikke noe av dette er noe fint, gøy eller ok hvis mannen din tar det som en selvfølge og ikke er med selv en gang. Det er klart du blir sur da! Hva i all verden var det han skulle gjøre både i går og idag som var viktigere enn å ha ferie med barna sine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...