Hiv o'hoi Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er du her?? Du bor jo i fuengirola, etter hva jeg har forstått. Har bodd der selv, men aldri med barn, så jeg har ikke så mye erfaring med barnemat der nede! Reiser ned dit med lillegutt 25. Juli og skal være der i 9 dager. Han har melkeallergi, så nå spiser han Sinlac spesialgrøt, vet du hva slags alternativer de har der? Har de melkefri grøt i matbutikkene der? Han vil nesten ikke ha middagsmat, så han spiser enda mye grøt. Tungvint om jeg må dra med meg 6 pakker sinlac grøt.....
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 vet du hva? det vet jeg ikke. Det er bare grøt som skal blandes med melk i butikkene, men de har masse barnemat grøter o.l på alle apoteker og de fleste steder kan de snakke engelsk og er veldig hjelpsomme og greie
Hiv o'hoi Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Apotek ja! Selvfølgelig! det tenkte jeg ikke på. *dumme meg* Jeg snakker spansk, bodde der tross alt i nesten tre år, så det burde ikke være noe problem. Takk for hjelpen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå