Gå til innhold

PROVERA-tr?noen som har opplevd noe lignende(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

nå er jeg snart i gang med 1pp.vel har vært uten p-piller i snart 1 og ett halvt år,uten å ha fått mensen. jeg gikk på en ti-dagers kur med provera for noen mnd siden,for å se om jeg fikk i den i gang. og det fikk jeg, men så ble den selvfølgelig borte igjen. jeg ble da endelig sendt videre til utredning med innvendig ul. Jeg fikk utskrevet ny kur med PROVERA for å få i gang mensen igjen,for så å begynne å telle syklusdagene. den 5 dagen skal jeg ta PERGOTIME. Jeg har nå gått på denne PROVERA-kuren og ventet mensen den siste dagen i kuren,slik det skjedde forje gang. men jeg ventet og ventet. to dager senere,kom det bittelitt bold på papiret. men det var det.jeg trodde jo da selvfølgelig at nå var mensen på vei. men jeg har ikke sett noe mer til den. Jeg tok en test, for å være på den sikre siden,i tilfelle jeg hadde vært så heldig å blitt gravid,men den var negativ. Jeg ringte gynekologen min og fortalte dette,og han ville jeg da skulle ta enda en test,for sikkerhets skyld,så jeg ikke begynte på PERGO 'hvis' jeg var gravid. jeg skal ta denne testen i morgen tidlig, det er da den 4 dagen siden jeg fikk den lille blødningen. Så det jeg lurer på, er om noen har opplevd lignende? kansje det er flere som har gått på PROVERA her inne?hadde vært veldig fint å høre om noen har lignende erfaringer. jeg er helt ny på dette med prøving,siden vi ikke har hatt noe særlig oversikt på sykluser og el å gå ut i fra.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...