*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk til alle dere prøvere som har vært så hjelpsomme og hatt så mange støttende ord og svar i tiden som har vært. Håper det går bra med prøvingen og at jeg snart ser dere også inne på 1 trimester.!!! Masse lykke til!!!! *********************babystøv til dere alle**************
Mikkemafian Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer!! Kos deg med den voksende magen. Det er ikke så mange ganger i livet du får oppleve det:) Soper opp babystøv i alle tilgjengelige kopper og kar...
En til, please. Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hurra! Håper du får et herlig svangeskap. Og takk for baby-støv, grafse grafse...
2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 gratulerer... suger til meg masse babystøv for jeg vil inn på 1 tri igjen ganske snart
*Lunamor* Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer så mye - alltid morro å se at noen blir gravide her inne" Lykke til med svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå