Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Eldste har fått påvist katte & hundeallergi nå. Han har reagert på en katt vi hadde før, men den hadde veldig spesiell pels så den reagerte jeg også på. Den pusen vi har nå har han ikke reagert på, heller ikke hunden vår. Jeg har nå vært å kjøpt shampoo til hunden, spray og noe greier som skal ta "knekken" på allergener her i huset. Han har pollenallergi også, og det er det vi har merket på han, utenom den ene pusen da. Men jeg tenker.... Siden han ikke har reagert på de 2 dyrene vi har, og jeg har kjøpt disse produktene som skal hjelpe.... Ville dere da beholdt dyrene??? Er jo såååå gla i dem og vil ikke sette dem vekk!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 om barnet ikke reagerer på de dere har, så nei, da hadde jeg ikke kvittet meg med dyrene
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Bra det var flere med samme tanker som meg For min mor sa at jeg MÅTTE gi vekk bikkja og katten. Han reagerer jo ikke på dem, og jeg har kjøpt prod. i tillegg så jeg syns jeg burde være ganske greit på den "sikre" siden der
shimonie Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 jeg var KJEMPEALLERGISK mot katter da jeg var liten. så vi måtte avlive alle de vi hadde. noen år senere gikk vi til en homøopat og fikk en kur som jeg tror inneholdt kattehår(?) eller noen allergener fra pelsdyr. og det virka. siden har jeg ikke vært allergisk mot pelsdyr. så ville anbefale deg å gå til en homøopat! leger sier som regel at det bare er bullshait, men det virker faktisk. jeg kunne ikke være i et rom som det hadde vært en katt i en gang uten å hovne opp både her og der, men etter kuren var jeg helt fin igjen=)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Oj, hørtes jo veldig bra ut :) Da får jeg sjekke ut det også! Kunne tatt en slik kur selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå