SuperGlad Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg var ute for aa fikse noe, aa hun som passe han skulle hjelpe et annet barn med noe aa de 2 sekundene hun ikke holdt Philip datt han i gulvet. Fikk bordbeinet midt i pannen, aa DEN gigantiske kulen kom frem. Dro til legen men de ville ikke ta imot oss siden de ikke hadde bra nok utstyr, men henviste oss til et barnesykehus. Kom dit aa fikk en sjekk, med rongten ogsaa. Var heldigvis ikke noe brukket. Stakkars liten har en gigantisk lilla aa blaa kul i panna, men er allikevel i toppform :-) Dama som passet ble helt ifra seg, aa ja jeg synes faktisk hun burde fole seg litt daarlig, men har ikke lyst at hun skal gaa aa uroe seg for at vi skal vaere sinte. Hun gjorde en tabbe, ungen har det fint.
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Godt det gikk bra. Kulen forsvinner etter hvert, men barnepasseren bør ha litt dårlig samvittighet.
Ioren Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Så fint at det gikk bra. Man kan desverre ikke være alle steder samtidig. Min lille (9 mnd) fikk dørkanten i hodet i dga, han satt på golvet i gangen mens jeg sprang opp for å hente bilnøklene. Han tippa over og traff selvfølgelig akkurat døra til yttergangen som sto åpen. Mulig jeg er en horribel mamma - men jeg går ikke og har dårlig samvittighet i evigheter for det, ja det var fælt da det skjedde, men han detter bakover rett som det er om dagen (akkurat lært seg å reise seg og mister balansen av og til) - jeg kan faktisk ikke gå etter han 24/7 for å passe på at han ikke slår seg
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har fortsatt et alvorlig traume etter at Teodor falt ned fra stellekommoden da han var 6 mnd.... Slo seg i skuffene som sto ute, før han traff flisgulvet... *får helt vondt inni meg enda*
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Godt det gikk bra med ham, men syns det er litt fælt å ønske at barnepasseren føler seg dårlig. Det gjør hun garantert, og hun gjorde det nok heller ikke med vilje.
SuperGlad Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 Hun hadde skikkelig dårlig samvittighet å satt bare helt i tåka å ventet på å høre fra oss om hvordan det gikk. Er faktisk veldig glad for at jeg ikke var tilstedet da det skjedde, å faktisk SETT fallet. Da tror jeg at jeg hadde hatt mange søvnløse netter foran meg. Ble t.o.m kvalm da vi kom hjem å så bordet han hadde truffet. Selv om jeg ikke så hva som skjedde så klarer jeg å se det for meg, å det er forferdelig å lukke øynene å se det om å om igjen :-(
WP-TLogPeanut Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Nei off,stakkar liten!! Bra det ikke var verre enn en Donaldkul da!! *blåse-på fra TL til Philip*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå