Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg må alltid passe på at vi har vann, melk, ost, skinke eller annet kjøttpålegg, rømme, yogurt, juice, noe frukt, gulerot og paprika. trenger å fylle på med noe annet, men er så stuck i rutinen at jeg trenger å høre hva dere andre har av faste matvarer i kjøleskapet, kanskje jeg kan få litt inspirasjon av dere
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 jeg visst alltid en flaske hvitvin og en JB Whisky der også...handler ikke det så ofte da...
*Andreapus* Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hmmm.. Må ha: Grønnsaker, (gulrøtter, purre,agurk osv) frukt (litt forskjellig) rømme, youghurt, ketchup, vann. majones. div pålegg, men det varierer jeg på..
Tre rosa kalver Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Leverpostei, sylteagurk, rødbeter, majones, baguettesalat el.lign, egg og Biola..+ det du har nevnt, har vi som regel i kjøleskapet;)
yasmina Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 her er det alltid melk, smoer, vann, kaviar, juice, smoerost,ketchup, dressinger, stekemargasin,,egg... Det jeg kom pa ai farten.
Ingeberta Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Oliven, marinert soltørket tomat og tunfiskbokser (jada, vet de ikke behøver stå kaldt), så en god salat er aldri langt unna. Østerssaus og fiskesaus pluss sweet chilisaus for kjappe woker. Hjemmelagt iste og vann nå i varmen.
Libido- Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 basis grønnsaker ost matfløte og melk vann grovsennep Majones Egg Frukt Hvitløk og løk Det er det som alltid ligger der. Ellers suplerer jeg med pålegg og annet godt.
Alba44 Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 div. oster, kjøttpålegg, smør, egg, melk, gjær, dressinger, soya saus, ketchup, grønnsaker( oftest løk, poteter, brocolli, squash, tomater), div. syltetøy, saft, brus og fruktmos.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 MELK. Margarin (både vita og melange) spekepølse, syltetøy, norwegia og brunost, egg, ketshup, dressing, pølser, gulrøtter og salatingredienser. Hmm, var det jeg kom på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå