Gå til innhold

Hva har dere alltid i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg må alltid passe på at vi har vann, melk, ost, skinke eller annet kjøttpålegg, rømme, yogurt, juice, noe frukt, gulerot og paprika.

trenger å fylle på med noe annet, men er så stuck i rutinen at jeg trenger å høre hva dere andre har av faste matvarer i kjøleskapet, kanskje jeg kan få litt inspirasjon av dere :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg visst alltid en flaske hvitvin og en JB Whisky der også...handler ikke det så ofte da...:)

Skrevet

Hmmm.. Må ha: Grønnsaker, (gulrøtter, purre,agurk osv) frukt (litt forskjellig) rømme, youghurt, ketchup, vann. majones. div pålegg, men det varierer jeg på..

Skrevet

Leverpostei, sylteagurk, rødbeter, majones, baguettesalat el.lign, egg og Biola..+ det du har nevnt, har vi som regel i kjøleskapet;)

Skrevet

her er det alltid melk, smoer, vann, kaviar, juice, smoerost,ketchup, dressinger, stekemargasin,,egg... Det jeg kom pa ai farten.

Skrevet

Oliven, marinert soltørket tomat og tunfiskbokser (jada, vet de ikke behøver stå kaldt), så en god salat er aldri langt unna.

Østerssaus og fiskesaus pluss sweet chilisaus for kjappe woker.

Hjemmelagt iste og vann nå i varmen.

Skrevet

basis grønnsaker

ost

matfløte og melk

vann

grovsennep

Majones

Egg

Frukt

Hvitløk og løk

Det er det som alltid ligger der.

Ellers suplerer jeg med pålegg og annet godt.

Skrevet

div. oster, kjøttpålegg, smør, egg, melk, gjær, dressinger, soya saus, ketchup, grønnsaker( oftest løk, poteter, brocolli, squash, tomater), div. syltetøy, saft, brus og fruktmos.

Skrevet

MELK. Margarin (både vita og melange) spekepølse, syltetøy, norwegia og brunost, egg, ketshup, dressing, pølser, gulrøtter og salatingredienser.

Hmm, var det jeg kom på i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...