Gå til innhold

termin idag!! flere? noen på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres?

noe tegn?

slimproppen min gikk for nesten 2 uker siden.

har hatt en god del rier som bare dabber av å ikke gjør noe nytte.

ble tøyd i går,men fortsatt bare smårier.

fått krampe på innsiden av lårene som er så vonde att jeg omtrent ser stjerner.

så jeg håper jeg får baby snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin i dag, men INGEn tegn... litt brunaktig utflod og slimproppen gik sist onsdag, men ellers enn d e alt som det skal :( :(

Kjenner jeg begynner å bli kraaaaftig lei nå!!!!

Ble tøyd? d vil si?

Kan jeg ringe til føden eller en JM å spør om å bli strippa liksom?

Skrevet

Har også termin i dag, men ingen tegn så langt. Bare kynnere som kommer og går. Er litt lei ja. Også det at folk rundt maser sånn, har det skjedd noe, kommer den snart? Satser på at mensterminen er mer korrekt. Den er neste søndag den 13....

Problemet mitt er at babyen driver å skifter sideleie hele tiden. Burde jo bestemme seg nå snart. Jaja, får bare ta tiden til hjelp. Greit nok å gå noen dager til når det likevell ikke er noen tegn til at noe skjer.

Skrevet

Har også termin i dag, men ingen tegn her heller :(

Formen er ellers bra, men litt lei nå ja! Gleder mig til og se den lille!

Skrevet

Termin i dag strippet om mandag 2- 3 cm åpning og moden, men bare små kynnere. Eller er formen på topp. Gleder meg til å få det over, og få en liten en i armene.

Skrevet

Jepp, har termin i dag and that`s about it!

Ikkeno action i det hele tatt.. Har vært på kontroll i dag hos gynekolog, babyen har det maks bra; har tatt ctg-måling som var helt etter boka, UL som viste god blodgjennomstrømning og akkkurat så mye fostervann som forventet. Tok en innvendig sjekk og ikke antydning til åpning. :(

Hodet er langt nede, men ikke heeeelt festet. Så det blir nok ikke baby på oss denne uka iallfall... Så da blir det spennende å se om det blir mye nærmere den datoen jeg har regnet meg ut til utfra innsettingen i oktober, nemlig den 14.juli...

Ja,ja... Kjenner at jeg ble veldig utålmodig etter kontrollen i dag, men, men - hva kan man gjøre..

Ha en fin termindag alle sammen - bruk den heller til å slappe av og samle energi så lenge de små lar vente på seg :)

Skrevet

Slenger meg på, termin idag. Slimproppen gikk forrige lørdag men ikke så mye som et fødestøvtegn siden da. Ikke har jeg brunlig utflod og ikke har jeg maserier, nei dette drøyer lenge tror jeg!

Fått rimelig mange telefoner og sms idag, men som jeg sier: Forsinkelse i levering, skyldes nok fellesferien! :o)

Skrevet

Hehe... Den var god!

Jeg har også termin i dag, men har ikke skjedd noe her heller. Har verken sett noen slimpropp eller fostervann... Er heldigvis i god form, da, så det går greit, men jeg skulle også gjerne hilst på den lille inni der snart!:-)

Skrevet

4 daga på overtid her...ikke nokka antydning i det hele tatt...ka hjelper det med masse kynnere..slimproppen e ikke gått..så æ sitter no her å venter!!!!

Skrevet

Maks 14 dager til vi er mødre alle sammen, sprøtt å tenke på! Skal vi danne en liten "klubb" og følge hverandre ut tiden?:o) Virker som alle har lite tegn på fødsel i nærmeste fremtid, men plutselig skjer det!

Skrevet

ja det kan vi godt gjøre:)

alle forteller litt om seg selv.

kan starte ett nyt forum på det,kaller det for de med termin 9.juli og overtidere eller noe sånt

Skrevet

Hadde termin i går jeg også. Hjelpe meg så sliten jeg er. I tillegg så har jeg blitt syk! Halsbetennelse og er skikkelig uggen i kroppen. Kroppen føles helt stiv og råtten. Gleder oss slik til nurket skal komme og få kroppen i kontroll igjen. Denne ventingen er en prøve i seg selv.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...