Gullesnuppa! Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Om ikke lenge skal min svigerfar feire 60års dagen sin, å da skal jeg og svigerinnene mine synge en sang. Noen som har ett bra sang forslag? Har prøvd å finne ut hvilken musikk han liker, men får ingen konkrete svar, typisk mann me andre ord!
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg stemmer for et heiarop Svigerfar svigerfar hei hei hei, heldig er du som er svigerfar til meg!
Gullesnuppa! Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 hmmm....Ja da blir han nok rørt til tårer....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hihi jeg stemmer for heiaropet!! Eller my heart belongs to dady.Den sang vi til min far i 50års dagen hans. Så kan jo du bare ligge inn en liten vri der
Gullesnuppa! Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 ja, kanskje det! Gjør ingenting om det er en sang til pappa, han er jo som en pappa for meg!
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 ville ikke anbefalt my hesrt belong to daddy.. ville ha den i bryllupet mitt som en sang til pappa, men så leste jeg et sted her inne at det er en skjult tekst som handler egentlig om en "sugardaddy" og noe dop å sånn.... de sier at man skal høre godt på teksten.. eneste er jo refrenget da når hun synger den linjen. den er jo kjempe fin:)
Gullesnuppa! Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Da blir det i allefall ikke den!!!! Noen andre forslag?
Musseknapp Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 De fleste over 50 liker country, så jeg foreslår Tanya Tuckers "Daddy and Home" Nydelig, syns jeg! Passer vel best å synge til en far, men pytt.... Her er teksten klippet og limt inn pour toi :-) I am dreaming, tonight, of an old southern town, And the best friend that I ever had. For I've grown so weary of roaming around, And I'm going home to my Dad. Your hair has turned to silver, And I know you're failing too. Daddy, dear, oh, Daddy, I'm coming back to you. You made my childhood happy, But still I longed to roam. I've had my way, but now I'll say, I long for you and for home. Dear Daddy, you shared all my sorrows and joys; You tried hard to bring me up right. I know you'll still be one of the boys. I'm starting back home tonight. Your hair has turned to silver, And I know you're failing too. Daddy, dear, oh, Daddy, I'm coming back to you. You made my childhood happy, But still I longed to roam. I've had my way, but now I'll say, I long for you and for home. I've had my way, but now I'll say, I long for you and for home.
Gullesnuppa! Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk! Den var kjempe fin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå