Engodmagefølelse Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Lurer på om du kan se litt på meg!?! Jeg er født 20.11.86 Han er født 01.03.84 Vet ikke helt hvor langt på vei jeg er. Ser du noen sannsynlig terminmnd? Kjønn? Går alt bra med svangerskapet og det nye samboerskapet?
Mamalari Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Får opp gutt på kjønn. Ang termin så får jeg opp februar(første del)
Engodmagefølelse Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for svar. Ifølge siste mens er termin 1 februar, men ble justert tilbake på ultralyd i dag til 2 mars. Kan dem tullete syklusen min ha påvirket deg når du spådde? Ser du om det kommer til å gå bra? Bekymret etter tidligere SA..
Mamalari Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Vet ikke helt, Men det første som dukket opp var mars, men så følte jeg det ikke stemte helt. Følte det stemte bedre med februar. Følte liksom at du følte deg gravid i mai.
Engodmagefølelse Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Kan nok stemme det, men gynekologen trodde jeg kunne ha mista rett før denne graviditeten (uten å få mensen mellom) så kan være det også . Får se hvordan det går fremover da:) Blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå