Gå til innhold

Hormonspiral og blødniger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Fikk satt inn hormonspiral i okt.Blødde da i 4- 5 mnd før det gav seg. Deretter fikk jeg litt blødninger innimellom. Nå har jeg hatt en lang periode uten blødninger. For tre uker siden, fikk jeg mensen, som gav seg etter noen dager. Men etter noen dager fikk jeg blødninger igjen, som nå har vart snart to uker. Ikke masse men litt hver dag. Var til GU for to uker siden,og alt så bra ut. tok celleprøve da også, men ikke fått svar enda. Regner med at det er hormonpåvirket disse blødningene. Flere som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig å ha uregelmessige blødninger som det du beskriver på hormonspiral. De fleste er heldige og slipper blødninger helt etter 3-4 måneder, men ikke alle.

Skrevet

Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...