Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde min (forhåpentligvis) siste lege time i dag.

Legen begynte plutselig å fortelle at å kjøre på humplete vei osv ikke ville sette i gang en fødsel.

Men han rådet meg sterkt til å ta lakserolje.

Sa da at jeg hadde hørt at dette ikke var noe bra.

Men han sa at det ikke var noe farlig med å ta dette.

Det eneste som kunne skje var at jeg gikk i fødsel, og det var jo ikke så dumt nå.

Skal jeg ta rådet hans?

Erfaringer ønskes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant denne oppskriften jeg skulle prøvd i såfall.

: Nykokt havregrynsgrøt i et kaffekrus og bland i sukker og 2 spiseskjeder lakserolje.

Skrevet

Jeg hadde aldri tord å gjøre det...det er en del som har fått styrtfødsel av dette...ei jeg kjenner fikk det og revnet så totalt at hun hadde problemer i et halvt år etter fødselen:/

Skrevet

han sa at så lenge det var i såpass små mengder så var det ikke noe problem.

og at en fødsel kan starte av diare om man har tatt olje eller ei.

Andre familie medlemme har tatt dette med god erfaring

så tror jeg prøver 2 små skjeer.

Skrevet

Jeg har prövd, tog 2 store ss og efter 1 time måtte jeg skikkelig på do og fikk senere på kvelden veldig sterke mage smerter og livmodern var konstant stenhård!

Jeg angra skikkelig att jeg hade tagit det när jeg låg med smerterne og kasta resten av flasken dagen efter! Men jeg blev iallafall "tömd" og det var ju skönt när jag inte hade ont i magen lengre!! Dette var 1 uke sen og det har ikke kommit nån baby än...

Skrevet

det funker bare om du er moden nok fra før av da. så om legen din har konstantert at livmorhalsen er moden, så hadde jeg nok prøvd det hadde jeg vært deg. er du ikke moden, så hjelper det lite er jeg redd. jeg prøvde flere ganger med første mann, men gikk fortsatt over tiden med 14 dager.

Skrevet

Hvor lang tid tar det før man begynner å kjenne virkning, og man må begynne å gå på do? Hvor lang tid må man regne med på dogåing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...