♥ DAME Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har dere det liggende i eskene, eller ligger det løst i skuffer?? Fikk mye til bryllupet vårt, men lurer på om jeg skal la det ligge "rent" i eskene eller legge alt i en skuff... Er jo redd det blir stygt og ripete da, men kanskje det er ripefritt?? ) Hva gjør dere?
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 jeg har beholdt det i eskene. syns det ser så fint og ryddig ut, dessuten bruker vi det ikke til dagligdags, så det ligger sammen med finserviset i skjenken!
♥ DAME Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Oki Vi var tenkt og bruke det til hverdags, men da kommer jeg til å la suppeøse, salatbestikk, osv.. bli liggende i eskene, siden vi bruker det litt sjeldnere ) Takker for svar )
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hos oss ligger det i skuffene, er ikke så eksklusivt bestikk at det trenger å være perfekt etter min mening.
MrsMayer ♥ Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Her ligger det både i skuff og i eske, siste fordi vi ikke trenger til 16 pers:P men, det holder seg fint uansett i skuffen her ihvertfall:)
Chaiemae Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Det er mitt hverdagsbestikk så det ligger i skuffen. Holder seg veldig bra.
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Det mønsteret som vi bruker til daglig ligger selvfølgelig i bestikkskuffen, men det mønsteret som vi har til "pent" ligger i eskene sine. (Jeg og mannen min hadde hvert vår Hardangerbestikk-mønster før vi traff hverandre nemlig....).
*Super*Mamman* Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Vi har vårt i eskene, men bruker det ikke til hverdags..
Arytai Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Vi har vårt i eskene, bruker det ikke til daglig.
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker også mitt til daglig, og har det bare i bestikk skuffen. Men har ikke blitt ripete eller noe foreløpig, har hatt det i ca. 1 år. Hvis man ønsker å bruke det til pent, vet jeg at de som produserer det anbefaler å ha det liggende i eskene eller lignende...
C@milla *EMIL* Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har ei skuffe til vanlig hverdagsbestikk jeg, og ei skuffe til hardangerbestikket.. da holder det seg jo som om det lå i eksene, men mindre stress å finne frem når jeg skal bruke det.
smilan Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker mitt til hverdags, men øser å slik som ikke brukes ofte har jeg i bufeen i stua... Holder seg like pent det... Bruker oxo sølvbestikk i helgene... Kan ikke spare på noe som er så fint, ingen vits å ha det da.... eller???
Laybik Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Vi har litt Hardanger Bestikk, det ligger i skuffen sammen med resten av bestikket, men jeg ser at Hardanger Bestikket holder seg blankere enn resten av bestikket.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har det i eskene, men bruker det bare når vi har gjester. Vi fikk to typer bestikk i bryllupet (en koffert med et som er fint men ikke like "pyntet" som hardanger), så det ene er hverdags og det andre er fest ;-)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Har det i eskene ,lett å finne frem de jeg trenger siden det står på eska hva som er inni :0)
Lille Lu Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 Vi har det i bestikk skuffen, og har hatt det i flere år nå. Jeg synes det holder seg veldig bra! Vi bruker det både til hverdag og fest vi.
Herkules Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Dette er vårt hverdagsbestikk så det ligger i bestikkskuffen. Vi har ikke sølvtøy vi for siden mamma og pappa er naboene våre så låner jeg deres ved behpv
Eva76 Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Jeg jobber på hotell og vi har hardangerbestikk i restauranten. Hardangerbestikk er garanter med "livstidsgaranti" og det stemmer nok, det holder seg veldig fint selv med så hard bruk som hos oss. De blir riktignok litt ripete, men det skulle bare mangle etter å ha blitt vasket opp til 6 ganger hver dag. Noe av det er brukt godt og vel 10 år. Har hardangerbestikk selv og, men her ligger det i eskene av praktiske årsaker. Jeg har annet bestikk som brukes til hverdags og da er det lett å finne fram i "finbestikket" når det ligger i eskene.
Mayken Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 Bruker det til hverdags, så her ligger det i bestikkskuffen. Har hatt det i noen år, og det holder seg fint.
It's all about me Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Beholder det selvfælgelig i eskene. Byttet slik at spisebestikket var i hele kofferter slik at det ikke ble så altfor mange småesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå