InLove♥ Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 ja nå har jeg vært sykmeldt i 2 uker pga kvalmen, og begynner å bli skikkelig leeeeei! brekker meg og kaster opp av alt! tåler ingen spesielle lukter heller. lukten av mais er det værste! så løper hormonene til alle kanter dagen lang. stakkars sambo. hehe. ååå som jeg gleder meg til kvalmen går bort!!! er 10 uker på vei i morgen:) hvordan går det med dere andre?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 også kvaaaaaaaaaaaaaaaaalm.............. har sendt gutta på båttur og sitter og surmuler over at jeg er kvalm....
Kule-Anne med februar-spire <3 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 uff samme her!!!! Begynte noe veldig på mandag og har vært sengeliggende siden da.. Er vel forberedt på at det vil vare en stund ja.. Er bare 8+2 i dag.. Ligger og ser på dramaserier på DVD og prøver å få tida til å gå litt fortere! Heldigvis har jeg en snill mann som steller og ordner så godt han kan
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Huff, jeg er også kvalm- orker ingenting. Er i 10 uke, og har vært kvalm snart en mnd. Håper virkelig det snart går over. Har heldigvis en god mann som steller med meg så godt han kan, stakkar. Jeg får dårlig samvittighet. Men håper virkelig det snart går over.
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har hatt effekt av akupunktur, og kan bare anbefale det. Er verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå