Gå til innhold

Dere som er rundt 30 år:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å få mye linjer og rynker? Hva slags kremer bruker dere i ansiktet? Og har noen prøvd Evette? ( vitaminer til hud og hår )

Jeg innser at jeg HAR rundet 30 og ser at jeg må begynne å gjøre noe. Huden min ser plutselig ganske anderledes ut! Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å gå til hudlpeier, de analyserer huden din og ser hva du trenger.

Skrevet

litt er det nok kommet, men ikke sånn at det sees så godt. Bruker kun vanlig dagkrem (fra dagligvaren). Har ikke prøvd noe annet, føler ikke behov for det. Men kan godt slutte å bli eldre nå, kan ha denne alderen et tiår-minst;-)

Skrevet

Liker veldig godt alt fra decleor. De har blant annet en olje for hver hudtype, som skal gi fuktighet lengre ned enn lærhuden. Funker veldig bra på min sensitive hud. Har ikke begynt å få rynker enda. Eneste minus med decleor er at det er ganske dyrt, men det går jo an å kjøpe endel på nettet.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg syns huden min ser ganske grei ut for en som snart fyller 30. Jeg gjør ikke noe spesielt. Jeg drikker ikke nok vann, drikker for mye kaffe, er mye ute i sterk sol, og bruker da ungenes faktor 50pluss i ansiktet, halsen og skuldrene. Jeg drikker litt vin nå og da, men røyker ikke. Vasker ansiktet morgen og kveld med ikke noe fancy greier, men fra supermarkedet.. Bruker nattkrem fra Clarins når jeg husker på det. Spiser mye olivenoje.. innbiller meg at det er bra for huden :)

Ellers så eldes jeg nok make til min mor, og hun er ikke så allerverst ut for å være en dame som ikke bruker sminke i 60årene..

rynker og s¨ånn har nok mer med genetikk enn kosmetikk å gjøre :) Jeg ser meg jo litt mer i speilet om kveldedn kanskje.. leter litt etter aldringstegn.. og ser jo at ansiktet er blitt eldre, Smalere og mer markert i trekkene (nesen større? er det mulig?) og ser noen linjer ved siden av munnen der jeg smiler. Men er nok ikke riktig klar for botox ennå. Og det er nok ikke du heller :)

Skrevet

Jeg har brukt "skikkelige" produkter fra parfymeri i alle fall de siste 8 årene, men linjene kommer likevel. "Alltid" hatt en stor rynke i panna (heiser for mye på øyebrynene, hehe), men nå titter de frem rundt øynene også etterhvert. Sånn ellers er det ikke så verst (noen fordeler har det å ha fet hud også). Tror som ei anna sier at det har mer med genetikk å gjøre enn kosmetikk :o) Mamma og tantene mine (på over femti og snart 60) har forholdsvis lite rynker syns jeg selv om de ikke gjør noe for å motvirke dem (soler seg, bruker "billig"-kremer (hvis de bruker noe), og ikke har noe spesielt kjernesunt kosthold).

Skrevet

Jeg har ikke en eneste linje eller rynke. Var og fikk ansiktsbehandling for et år siden og damen sa jeg hadde så glatt og fin hud at selv tenåringsjenter burde være misunnelig;)

Men jeg bruker ikke rensemiddel eller ansiktsvask av noe som helst slag. Har aldri brukt det. Smører meg kun med ansiktskrem etter at jeg har dusjet og det er det. Da bruker jeg merket vichy. Ikke drikker jeg mye vann, trener eller noe som helst, så kan vel kun skylde på gode gener;) Mamma er i midten av 60 årene og hun fikk gavekort på ansiktsbehandling til sist bursdag og hun fikk beskjed om at huden henne var som på en 40-50 åring;)

Ble forøvrig 30 år for snart en måned siden.

Skrevet

Bruker mye decelor og md formulation produkter pluss la prairie innimellom.

Har bare noen ørsmå smilerynker som jeg egentlig har hatt i iallefall 5 år. Blitt mer markert rundt nesa. Innbiller meg at jeg ser ut som jeg er ganske akkurat 30 år. Men ser jo at mange 30-åringer faktisk ser eldre ut enn meg.

Er heldig genetisk, mamma er 50 år og ser ut som hun er 40 år. Vi blir tatt for å være søstre. Hun har vel knapt mer rynker enn meg.

Skrevet

fyller 30 i nov, og haar ingen rynker - kun noen få fine linjer som kun synes når jeg smiler rundt øynene. alle venninnene mine ser faktisk ganske mye eldre ut enn meg. blir alltid spurt om leg osv jeg.. :)

bruker en clinique hudkremmed solfaktor og skribber ansiktet 1 gang i uken ca. har vel arvet min mors ungdommelige hud :)

Skrevet

Hehe.. da jeg leste overskriften tenkte jeg først at dette gjelder jo ikke meg... Så etter litt tankegang gikk det opp for meg at jeg snart fyller 29. Hjelpes.. da er jeg jo faktisk rundt 30.

Og jeg kjenner meg igjen i det du skriver, jeg har begynt å innse at jeg snart må behandle huden min penere, bruke ordentlige kremer, rensekremer osv... Har dessverre bare ikke kommet ordentlig i gang ennå :o/

Det er kjipt å plutselig se at man begynner å bli gammel da man føler seg så ung!

Skrevet

Jeg er 36, og det er først de siste to årene jeg har fått linjer. Hudpleieren min pleier også å skryte;)

Har aldri vært opptatt av sminke og kremer før de siste par årene, nå vil jeg ha bare skikkelige merker, og syns huden blir finere av dette. Vanlig spenol holder ikke lenger;)

Da jeg var tretti ble jeg sjelden tatt for å være mer enn 25, men nå begynner jeg vel å se ut som aldreren min...

Skrevet

Jeg er snart 31 år, men blir tatt for å være rundt 26 år, hehe....skryt, skryt. ;o)

Jeg begynte med en øyekrem som man kjøper på apoteket for ca 2 mnd siden, heter No 7, og jeg syns det funker!! Kan være ønsketenkning, men jeg kommer til å fortsette med å smøre. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...