Mine <3<3<3 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 * Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja/Nei * Iskrem-maskin Ja/Nei * Digital fotoramme Ja/Nei * Brødbakemaskin Ja/Nei * Saftsentrifuge Ja/Nei * Wok m/regulerbar temperatur Ja/Nei * Fondue-sett Ja/Nei * Matprosessor Ja/Nei Pris på hver ting er mellom 600-900 kr.
Gjest mphs Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 * Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja * Iskrem-maskin Nei * Digital fotoramme Ja * Brødbakemaskin Nei * Saftsentrifuge Nei * Wok m/regulerbar temperatur Nei * Fondue-sett Nei * Matprosessor Ja Jeg har kun svar ut fra hva jeg ville ønsket/ikke ønsket å få.
klg,2 boys now:) Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 *sodastream-maskin med utstyr-ja * Iskrem-maskin Nei * Digital fotoramme Ja/ * Brødbakemaskin Ja/ * Saftsentrifuge /Nei * Wok m/regulerbar temperatur /Nei * Fondue-sett Ja/ * Matprosessor /Nei
WP-TLogPeanut Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Utifra hva mine ønsker ville vært : * Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Nei * Iskrem-maskin Nei * Digital fotoramme Ja * Brødbakemaskin Nei * Saftsentrifuge Nei * Wok m/regulerbar temperatur Nei * Fondue-sett Nei * Matprosessor Ja
mammamamut Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Alle tingene NEI bortsett fra hvis brudeparet ønsker det selv! Kjøkkenutsrtyr har jo folk masse av uansett så ville ikke kjøpt det med mindre de som sagt ønsker noe av dette. Legg uansett med byttelapp.
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 av de tingene som du nevner, ville jeg personlig blitt mest glad om jeg fikk digital fotoramme. Alt det andre er for meg "bare tull" ;o)
Libido- Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 hvis jeg hadde ønsket det ja på alle Nei på alle om ikke =) Er det din ønskeliste ville jeg hatt med fler billige ting, slik at du ikke får ting du ikke liker i 2-3 hundrekronersklassen. Naboer, bekjente, jobb etc.
Ingeberta Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 De er "ok", og kan jo byttes. Men jeg syns det er sånt som ofte blir stående i skapet. Hvorfor ikke kjøpe noe på et glassmagasin eller lignende, eller butikk type Rafens? Flotte kniver eller lignende. Faller det ikke i smak er det alltids noe annet man trenger der...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 JEG hadde kun ønsket meg fonduesett av det som du nevner, men alle de andre er jo fine gaver om brudeparet kunne tenkt seg sånne ting
Alba44 Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Er det gaver du selv ønsker deg eller skal det gis bort? Jeg hadde ikke ønsket meg noe av det. Her er skuffer og skap så fulle, så ting jeg ikke har bruk vil jeg heller ikke stappe inn her.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 personlig ville jeg ikke hatt noe av det som sto på listen. Men smaken er som baken, heldigvis;)
~sjiraff~ Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 * Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja * Iskrem-maskin Nei * Digital fotoramme JA!! * Brødbakemaskin Nei * Saftsentrifuge Ja * Wok m/regulerbar temperatur Nei * Fondue-sett Nei * Matprosessor Nei Utifra hva jeg hadde ønsket meg
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Synes de fleste av de tingene er sånt de fleste har fra før, kan få flere av....eller som overhode aldri blir brukt....stort NEI på alt.... Jeg skal kjøpe sengesett jeg i bryllups gave( feks kremfarget satin eller noe fra feks Høie). Videre er tykke gode eksklusive håndklær fine og nyttige gaver, hels i hvitt eller farger som man vet passet på badet til paret.
Mine <3<3<3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2008 Dette er ikke min ønskeliste nei, det forslag på ting jeg og sambo evt skal kjøpe. Poenget er at brudeparet ikke bryr seg om sengesett i satin, eksklusive badehåndklær og vaser og boller i 700-900 kr klassen. De er mer av den "alt fra ikea"-typen Ikke er de spesielt "modne" heller, derfor akkurat disse forslagene. Men jeg tar gjerne i mot andre forslag også, for jeg synes dette er vanskelig....
Gjest Kelly Taylor Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja * Iskrem-maskin Nei * Digital fotoramme Nei * Brødbakemaskin Ja * Saftsentrifuge Nei * Wok m/regulerbar temperatur Ja * Fondue-sett Ja * Matprosessor Ja Et kult bilde, hardanger bstikk, ei tøff bord lampe,gavekort pluss champis og blomster,
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 Når du sier at de ikke er så modne, mener du også at de er nyetablerte, akkurat flyttet hjemmenifra? Uansett er det vel kun matprosessor/evt blender og kanskje en brødbakemaskin noe man trenger. De andre tingene er jo "tulleting" som blir stående i skapet. har ikke brudeparet en ønskeliste en eller annen plass, da?
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Vi fikk noe vi aldri hadde tenkt på å ønske oss i bryllupspresang, nemlig riskoker! Den brukes en til to ganger i uka og gir perfekt kokt ris. Slenger alle deler i oppvasksamaskina etterpå.
lille_Harepus Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 åå, jeg fikk nettopp en god idè. Hva med å laste inn noen bilder i den digitale fotorammen. Viss du har bilder av paret hadde det vært noe jeg hadde likt å fått. Bilder og minner av tiden de har hatt sammen. sodastream-maskin = ja . Jeg ville nok byttet den. ikke noe for meg. iskrem-maskin= nei digital fotoramme = ja, den hadde jeg likt brødbake maskin = ja saftsentrifuge = kommer ann ¨på personen. Nei Wok = ja Fondue-sett = nei. matprosessor= ja
Mine <3<3<3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. juli 2008 De er bare ikke "modne" i hodet, selv om de er i moden alder for å si det slik. Grunnen til at jeg kom på disse "tulletingene", var at jeg vet at de har big popper og kakao-maskin som de bruker. Bruden kan jo ikke bake eller lage noe særlig mat heller, så også derfor disse tingene. Vet ikke om de har noen ønskeliste noe sted....
Mine <3<3<3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 10. juli 2008 det hadde vært en fin ide, men jeg har ingen bilder av dem. Vi har ikke så god kontakt selv om bruden er søsteren til sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå