Gå til innhold

Er dette "ok" bryllupspresanger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

* Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja/Nei

* Iskrem-maskin Ja/Nei

* Digital fotoramme Ja/Nei

* Brødbakemaskin Ja/Nei

* Saftsentrifuge Ja/Nei

* Wok m/regulerbar temperatur Ja/Nei

* Fondue-sett Ja/Nei

* Matprosessor Ja/Nei

 

Pris på hver ting er mellom 600-900 kr.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja

* Iskrem-maskin Nei

* Digital fotoramme Ja

* Brødbakemaskin Nei

* Saftsentrifuge Nei

* Wok m/regulerbar temperatur Nei

* Fondue-sett Nei

* Matprosessor Ja

 

Jeg har kun svar ut fra hva jeg ville ønsket/ikke ønsket å få.

Skrevet

ville likt å få

fondue sett

brødbakemaskin;I)

Skrevet

*sodastream-maskin med utstyr-ja

* Iskrem-maskin Nei

* Digital fotoramme Ja/

* Brødbakemaskin Ja/

* Saftsentrifuge /Nei

* Wok m/regulerbar temperatur /Nei

* Fondue-sett Ja/

* Matprosessor /Nei

Skrevet

Utifra hva mine ønsker ville vært :

* Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Nei

* Iskrem-maskin Nei

* Digital fotoramme Ja

* Brødbakemaskin Nei

* Saftsentrifuge Nei

* Wok m/regulerbar temperatur Nei

* Fondue-sett Nei

* Matprosessor Ja

Skrevet

Alle tingene NEI bortsett fra hvis brudeparet ønsker det selv! Kjøkkenutsrtyr har jo folk masse av uansett så ville ikke kjøpt det med mindre de som sagt ønsker noe av dette. Legg uansett med byttelapp.

Skrevet

av de tingene som du nevner, ville jeg personlig blitt mest glad om jeg fikk digital fotoramme.

Alt det andre er for meg "bare tull" ;o)

Skrevet

hvis jeg hadde ønsket det ja på alle

Nei på alle om ikke =)

 

Er det din ønskeliste ville jeg hatt med fler billige ting, slik at du ikke får ting du ikke liker i 2-3 hundrekronersklassen. Naboer, bekjente, jobb etc.

Skrevet

De er "ok", og kan jo byttes. Men jeg syns det er sånt som ofte blir stående i skapet. Hvorfor ikke kjøpe noe på et glassmagasin eller lignende, eller butikk type Rafens? Flotte kniver eller lignende. Faller det ikke i smak er det alltids noe annet man trenger der...

Skrevet

JEG hadde kun ønsket meg fonduesett av det som du nevner, men alle de andre er jo fine gaver om brudeparet kunne tenkt seg sånne ting :)

Skrevet

Er det gaver du selv ønsker deg eller skal det gis bort?

 

Jeg hadde ikke ønsket meg noe av det.

Her er skuffer og skap så fulle, så ting jeg ikke har bruk vil jeg heller ikke stappe inn her.

Skrevet

personlig ville jeg ikke hatt noe av det som sto på listen. Men smaken er som baken, heldigvis;)

Skrevet

* Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja

 

* Iskrem-maskin Nei

 

* Digital fotoramme JA!!

 

* Brødbakemaskin Nei

 

* Saftsentrifuge Ja

 

* Wok m/regulerbar temperatur Nei

 

* Fondue-sett Nei

 

* Matprosessor Nei

 

 

Utifra hva jeg hadde ønsket meg

Skrevet

Synes de fleste av de tingene er sånt de fleste har fra før, kan få flere av....eller som overhode aldri blir brukt....stort NEI på alt....

 

Jeg skal kjøpe sengesett jeg i bryllups gave( feks kremfarget satin eller noe fra feks Høie). Videre er tykke gode eksklusive håndklær fine og nyttige gaver, hels i hvitt eller farger som man vet passet på badet til paret.

 

 

Skrevet

Dette er ikke min ønskeliste nei, det forslag på ting jeg og sambo evt skal kjøpe.

 

Poenget er at brudeparet ikke bryr seg om sengesett i satin, eksklusive badehåndklær og vaser og boller i 700-900 kr klassen. De er mer av den "alt fra ikea"-typen :)

 

Ikke er de spesielt "modne" heller, derfor akkurat disse forslagene.

 

Men jeg tar gjerne i mot andre forslag også, for jeg synes dette er vanskelig....

 

 

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

Sodastream-maskin m/litt ekstra utstyr? Ja

* Iskrem-maskin Nei

* Digital fotoramme Nei

* Brødbakemaskin Ja

* Saftsentrifuge Nei

* Wok m/regulerbar temperatur Ja

* Fondue-sett Ja

* Matprosessor Ja

 

Et kult bilde, hardanger bstikk, ei tøff bord lampe,gavekort pluss champis og blomster,

 

Skrevet

Når du sier at de ikke er så modne, mener du også at de er nyetablerte, akkurat flyttet hjemmenifra?

 

Uansett er det vel kun matprosessor/evt blender og kanskje en brødbakemaskin noe man trenger. De andre tingene er jo "tulleting" som blir stående i skapet.

har ikke brudeparet en ønskeliste en eller annen plass, da?

Skrevet

Vi fikk noe vi aldri hadde tenkt på å ønske oss i bryllupspresang, nemlig riskoker! Den brukes en til to ganger i uka og gir perfekt kokt ris. Slenger alle deler i oppvasksamaskina etterpå. ;)

Skrevet

åå, jeg fikk nettopp en god idè. Hva med å laste inn noen bilder i den digitale fotorammen. Viss du har bilder av paret hadde det vært noe jeg hadde likt å fått. Bilder og minner av tiden de har hatt sammen.

 

sodastream-maskin = ja . Jeg ville nok byttet den. ikke noe for meg.

iskrem-maskin= nei

digital fotoramme = ja, den hadde jeg likt

brødbake maskin = ja

saftsentrifuge = kommer ann ¨på personen. Nei

Wok = ja

Fondue-sett = nei.

matprosessor= ja

Skrevet

De er bare ikke "modne" i hodet, selv om de er i moden alder for å si det slik.

 

Grunnen til at jeg kom på disse "tulletingene", var at jeg vet at de har big popper og kakao-maskin som de bruker. Bruden kan jo ikke bake eller lage noe særlig mat heller, så også derfor disse tingene.

 

Vet ikke om de har noen ønskeliste noe sted....

Skrevet

det hadde vært en fin ide, men jeg har ingen bilder av dem. Vi har ikke så god kontakt selv om bruden er søsteren til sambo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...