Gå til innhold

Frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... uff nå begynner jeg å bli veldig utålmodig her - Var på min første kontroll for tre uker siden, fikk da beskjed om at jeg var rundt 8 uker på vei - dvs at jeg er ca 11 uker nå. Jeg spurte legen min flere ganger om jeg måtte ta kontakt med jordmor selv, men det trengte jeg ikke - forstod det som at legen sendte henvisning å at jeg ville få time i posten.. Så skynder meg hjem fra jobb hver dag - er så spent på å få komme på ultralyd å faktisk få vite at jeg er gravid!! Følelsen på at jeg har noe inni meg er der liksom ikke - så det er litt frustrerende.. Legen min bekreftet heller ikke at jeg var gravid - hun sa det var mer enn nok at jeg hadde tatt to positive tester!! hm....

Føler liksom ikke jeg skal ringe å mase på legen min om den timen.. men så vet jeg heller ikke hvordan jeg skal gå fram for å komme i kontakt med jordmor.. første gangen det her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring helsestasjon å bestille time selv du. :)

Skrevet

Ja ring selv.. jeg fikk egentlig ikke time før 15. juli hos fastlegen, så jeg ringte gynekologisk senter selv, og var på første UL for en uke siden! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...