Bassen&Spira <3 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hei... uff nå begynner jeg å bli veldig utålmodig her - Var på min første kontroll for tre uker siden, fikk da beskjed om at jeg var rundt 8 uker på vei - dvs at jeg er ca 11 uker nå. Jeg spurte legen min flere ganger om jeg måtte ta kontakt med jordmor selv, men det trengte jeg ikke - forstod det som at legen sendte henvisning å at jeg ville få time i posten.. Så skynder meg hjem fra jobb hver dag - er så spent på å få komme på ultralyd å faktisk få vite at jeg er gravid!! Følelsen på at jeg har noe inni meg er der liksom ikke - så det er litt frustrerende.. Legen min bekreftet heller ikke at jeg var gravid - hun sa det var mer enn nok at jeg hadde tatt to positive tester!! hm.... Føler liksom ikke jeg skal ringe å mase på legen min om den timen.. men så vet jeg heller ikke hvordan jeg skal gå fram for å komme i kontakt med jordmor.. første gangen det her!!
birrisj05.02.09 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Ja ring selv.. jeg fikk egentlig ikke time før 15. juli hos fastlegen, så jeg ringte gynekologisk senter selv, og var på første UL for en uke siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå