♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er snart 12 uker på vei, 11+5 for å være nøyaktig. Og jeg er så utrolig trøtt. har ikke lyst til noe annet enn å sove, sove sove sove. I tilegg så er jeg kvalm, lager mat blir kvalm, ser mat blir kvalm, tenker på mat blir kvalm. Jeg har fått noen tabletter av legen som jeg kan ta og de skal jeg ta to ganger om dagen. pluss at jeg tar multivitamin tabletter. Ryggen har også begynt å si i fra at jeg og vil være vanskelig. så kors ryggen er vond. det kommer og går veldig. Jeg har så utrolig dårlig smavitighet ovenfor min sønn at jeg ikke orker å gjøre noe sammens med han. Orker ikke dra på stranda, orker ikke leke eller noe. Han er 5,5 og har fri fra barenhagen ut denne uka. Neste uke så er også ferien min slutt, noen jeg ikke gleder meg til kan du si. Min mann er borte i dag, han hjelper en kompis med noe flytte greier så han klommer ikke hjem før i kveld. min mor og stefar er på ferie langs norske kysten så det er ikke bare bare å få tak i de heller. min far jobber og bor et stykke unna. så jeg har ingen som kan hjelpe meg nå heller. BF til sønn min skulle egnetlig ha hatt han denne uka men nei da, han fant ut at det gidder han ikke så han vet jeg ikke hvor er, han har ikke hatt sin sønn på 6 mnd. Men det er noe helt annet en dette. Hørt noe snakk om hormontåka og den tror jeg har slått inn for fult her hos meg. Blir glad hvis dette noen gang gir seg. Har lurt på om jeg skal få komet meg til legen men det er ikke bare bare det heller lissom. Hva synes dere. Er det noe vits i å dra til legen eller skal jeg la være og håpe det går over?
Mammaen til Turid Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 hvis du sliter i hverdagen, skaff deg en sykemelding...! en SKAL ha overskudd til å gjøre andre ting enn å være gravid (det sa faktisk min sjef når jeg gikk gravid..) .. en kan også få svnagerskapsdepresjon (been there.... ), som gjør at man ikke orker noen ting..
klg,2 boys now:) Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 ville gått til legen med ryggen ihvertfall.jeg lot det gå alt for lenge å ente opp med å bli sykemeldt ut svangerskapet(har igjen 22uker enda..).å ikke så uvanlig å være kvalm å gravid kansje,men jeg ble sikkelig kvalm av multivitaminene...ett tips bare..men gå til legen å få deg en liten pause.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg fikk svangerskaps deprisjon men første mann men det pga bf som stakk og satte meg gjennom et helvete. han holder forsatt på. Jeg merker at det kommer snikende innimellom og det gr veldig ut over mann min. synes så synd på han. Der jeg jobber er i en familiebedrit og sykemelding blir ikke så godt mottatt. De forventer at du skal komme på jobb og gjerne jobbe fra 8 til 8. man får ikke takk av de for noe. Har ikke jobbet der så veldig lenge. Men tror jeg er ferdig med prøve tiden. Eneste jeg ikke synes noe om er å bli sett på som en som er overgravid som ikke klarer noen ting. Men jeg tror jeg skal ringe legen ja.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 typisk... legen har ferie fram til 18 juli. så moro. men prøvde å ringe de som har vakt for legen min, men der var kontoret stengt. får prøve igjen i morgen tidlig
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Det å skaffe seg sykemelding er vanskeligere enn jeg faktisk trodde... For legen min er på ferie og de som er vikarer for han er i begraveslse men det var ikke sikkert at de kunne skrive ut sykemelding. Og jeg begynner å jobbe igjen til uka. I hele går så lå jeg i senga, og det blir det nok til i dag også. Jeg kunne evt ringe lege vakta men de kunne ikke skrive ut sykemelding til meg og det er det nok en lege som ikke skjønner noen ting. skjeldent man møter på en ålright lege på legevakta. Og så hjelper det ikke at familie og venner sier at det bare er tull å begynne slik nå. Er ikke noe poeng i bli deprimert. Greit at det ikke er det men er ikke det letteste å ungå hvis det først kommer. Men jeg skulle prøve å ringe igjen i morgen for å håpe på at de kunne ringe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå