Gå til innhold

er det mulig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 12 uker på vei, 11+5 for å være nøyaktig. Og jeg er så utrolig trøtt. har ikke lyst til noe annet enn å sove, sove sove sove. I tilegg så er jeg kvalm, lager mat blir kvalm, ser mat blir kvalm, tenker på mat blir kvalm. Jeg har fått noen tabletter av legen som jeg kan ta og de skal jeg ta to ganger om dagen. pluss at jeg tar multivitamin tabletter. Ryggen har også begynt å si i fra at jeg og vil være vanskelig. så kors ryggen er vond. det kommer og går veldig.

Jeg har så utrolig dårlig smavitighet ovenfor min sønn at jeg ikke orker å gjøre noe sammens med han. Orker ikke dra på stranda, orker ikke leke eller noe. Han er 5,5 og har fri fra barenhagen ut denne uka.

Neste uke så er også ferien min slutt, noen jeg ikke gleder meg til kan du si.

Min mann er borte i dag, han hjelper en kompis med noe flytte greier så han klommer ikke hjem før i kveld. min mor og stefar er på ferie langs norske kysten så det er ikke bare bare å få tak i de heller. min far jobber og bor et stykke unna. så jeg har ingen som kan hjelpe meg nå heller. BF til sønn min skulle egnetlig ha hatt han denne uka men nei da, han fant ut at det gidder han ikke så han vet jeg ikke hvor er, han har ikke hatt sin sønn på 6 mnd. Men det er noe helt annet en dette.

Hørt noe snakk om hormontåka og den tror jeg har slått inn for fult her hos meg. Blir glad hvis dette noen gang gir seg.

Har lurt på om jeg skal få komet meg til legen men det er ikke bare bare det heller lissom.

Hva synes dere. Er det noe vits i å dra til legen eller skal jeg la være og håpe det går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min hadde ferie og jeg prøvde da å ringe de som hadde ferie vakten for de. Men var de på jobb i dag. Nei da, de var ikke der. Er det virkelig så vanskelig å komme seg til en lege. De på det lege kontoret jeg ringte nå var borte pga begravelse. og jeg måte ringe igjen i morgen. og det var ikke sikkert de kunne skrive ut sykemelding for meg.

Jeg måtte ringe igjen i morgen og se ann. Var ikke sikkert jeg fikk time en gang. Blir litt oppgitt.

Skrevet

Var jeg deg ville jeg prøvd å få en sykmelding, er viktig å tenke på den lille spira også. Må ikke slite seg helt ut, ingen som takker en for det i ettertid:) Er ikke hver dag man er gravid:) Ring i morgen og snakk med dem. Hvis ikke så vet jeg ikke om det går an å få sykmelding på legevakt i helgen.. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...