>^..^< pusen Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har en katt som har blitt ekstremt kosete etter at jeg ble gravid. Den skal ligge på fanget mitt eller helt inntil meg med en eneste gang jeg setter meg ned. så fort jeg reiser meg så følger den etter meg hvor enn jeg går i huset. Den var ikke så "ille" før jeg ble gravid. synes det er veldig koselig da Tror dere at den merker at jeg skiller ut ett eller annet nytt nå som jeg er gravid? Morsomt å høre om det er noen andra som opplever dette også
Makko med to små gutter Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Min hund er også blitt slik. Han var riktignok ganske kosete før jeg ble gravid og, men nå er han sjelden mer enn en halv meter unna. Dvs de siste ukene ser det ut som han slapper litt mer av (er i uke 35), så han ligger faktisk på plassen sin igjen om natta, -ikke utenfor soveromsdøra mi på det kalde gulvet... Blir spennende å se hva som skjer når ungen kommer!
klg,2 boys now:) Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 har en svær kose bamse av en hund.men han er enda mere kosete etter jeg ble gravid,husker han var sånn første gangen også.ligger ved siden av meg uasnett hvor jeg er(t.o.m når jeg er på do å i dusjen).husker da fødselen startet med første mann da satt han siden av meg oppi senga.satt utenfor dusjen mens riene rev som verst.så fort han får sjansen sliker han magen..han er en klok gammel hund.
Gulljnta Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Har det også sånt med mine to hunder Den ene har alltid vært skikkelig kosete, men nå har den andre også tatt helt av. Fotfølger meg som flere her sier til og med på badet, venter utenfor når jeg er i dusjen osv. Rare greier De forstår nok mer enn hva vi tror.
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hunder vet jeg kan merke at man er gravid. Tisper får jo tilogmed innbilte svangerskap :-) Men katter vet jeg mindre om... Katten min er også veldig kosete, men egentlig ikke noe spesielt mer enn vanlig. Men vi steriliserte henne tidlig i svangerskapet mitt, så vanskelig å si. Men en ting er at hun går aldri over magen min mer. Det kunne hun gjøre før, men nå holder hun seg unna magen min...
>^..^< pusen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 så bra det er flere som har sånne "rare" dyr da. he he... må bare le av den katten... overser sambo helt med å gå rett over fanget hans for så å legge seg tilrette på mitt for å få kos... hun blir også med når jeg skal på do og når jeg skal dusje, og løper inn mellom beina når jeg skal gå noen sted (har jammen sparket den mange ganger nå gitt..uten vilje da selvfølelig
Gjest Tale30 Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Å herregud, dette blir verre og verre.. Jeg hadde en egen tråd angående min egen katt fordi den ikke vil ha noe å gjøre med meg etter at jeg ble gravid. Den koste hele tiden med meg før, men holder seg nå kun til samboeren. Jeg skrev inn et spørsmål for å høre om noen andre hadde opplevd det.. men tanke på hormoner osv, men ingen hadde det.. og her er det altså hele verden som har fått mere kosete dyr.. Jeg har blitt stemt ut av min egen familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå