kokosyklus Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 - Jeg er stolt over min egen prestasjon under fødselen, selv om det innebar lystgass og epidural, synes jeg min 19 timer lange fødsel er noe å være stolt av. - Jeg er stolt over de valgene mannen min og jeg har tatt for at vår hevrdag skal kunne være best mulig. - Jeg er stolt av mannen min som jobber masse, kommer hjem og er en fantastisk ektemann og pappa. Forståelsesfull, snill og god:) - Jeg er stolt over at jeg og mannen miner noen skikkelig vinglepettere. - Jeg er stolt over å være sykepleier. - Jeg er stolt over at snuppa mi endelig ENDELIG bestemte seg for å spise allikevel. - Jeg bryr meg lite om folk seg på meg mens jeg bærer henne i min BB på helsestasjonen. - Jeg er stolt over at jeg er blitt så voksen at jeg kan se andre gjøre ting på en annen mpte enn meg, uten at det trenger å være feil. Jeg er glad fro at jeg er såpass voksen at det bryr meg lite hva andre mener og synes, så lenge jeg har det bra. Har jeg det bra mellom husets fire vegger er jeg rustet til det meste:) Det er jeg STOLT av!
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er veldig stolt over barna mine =o) Alt de har klart å få til. At det ble flotte mennesker av de som nå er voksne. Det er ingen selvfølge, uansett hvem som oppdrar barn.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Så koselig å lese:-) Jeg er stolt av: - den søte lille gutten min - jobben min (er også sykepleier) - den fine tripptrappen vi kjøpte i dag! + noen ting jeg holder for meg selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå