Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på utstyr?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har alt mulig fra før. KJøpte ny vogn, seng, stellebord osv når jr ble født for 2 år siden.

 

Men det er en ting jeg har veldig lyst å kjøpe til den nye babyen, og det er Lodger shelter bæreslynge/bilstolteppe. Syns den virker genial når jeg skal levere jr i barnahegen feks.

 

http://www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/productdisplay

A_111_10751_-1_14568_38319_10001_14568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tenkt på noe til spiren i magen, men har akkurat bestilt meg en ny vogn til snupp :) Solgt quinny speedi og kjøpt oth urban jungle.

 

Har masse utstyr etter snupp og kommer til å bruke masse av det igjen. Kommer ihvertfall til å bruke sjalet jeg kjøpte. Vi begynte å bruke det litt seint med snupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke tenkt på noe som helst, har absolutt alt.

Kjøpte ny duovogn i mai, med tanke på at det kanskje ble en til etterhvert og vi trengte ny sportsvogn til snuppa.

Hvis det er noen som får nytt utstyr, blir det nok lillesnupp.

Hun må få seg ny juniorseng når spiren kommer til verden og skal overta grindsengen hennes.

 

Vi driver å pusser opp nytt rom til henne, så regner med at hun får en del nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det meste fra før, da jeg har to på 1 og 3 år. Kjøpte phil&ted søskenvogn (helt genial), men hadde ikke bag til lillemor da hun allerede var 3 mnd da jeg kjøpte den. Så er det noe som skal handles er det cocoon-bag og nye madrasser til seng og vugge. Og eventuelt ny vognpose, da lillemor enda kommer til å bruke sin når spiren blir født. Tenker da å kjøpe Odenwälder pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...