Taziah Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 tror det er det eller eksem eller no. samboeren mente det måtte være det. er i bakhodet/nakken, så klarer ikke å se det. Kjenner det veldig bra, for det KLØR sykt mye... noen som har noen gode råd??
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg får også det innimellom. En gang fikk jeg et middel som også de som har psoriases bruker, da ble det bra etter få dager. Du kan også få midler du kan smøre på hos frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå