smurf 77 * har født Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 hei jeg skrev mandag om mitt hcg nivå! nå er jeg betrygget og håper at det går bra denne gang. mitt hcg nivå har steget normalt og jeg er i uke 6 idag. dette var en god beskjed å få rett før ferien starteer fredag! tenkte dere ville vite! god sommer fra smurf77 med marsspire i magen!
småsmurf Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Så flott at det steg som det skulle;) Det er en betryggende følelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå