Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Skal til legen snart, for det kjennes ut som jeg lekker... Er ikke bare vanlig utflod, litt mer rosafarget på en måte? Kan det være fostervann? Eller bedre, kan det være noe annet? Er bare i uke 14, så nå er jeg livredd Får håpe jeg får høre fosterlyd hos legen!! Æsj, er så redd... Prøver å berolige meg med at alt var fint på ul uke 12, men det hjelper fint lite kjenner jeg...
Tita&Tage Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Det er veldig mange som føler de lekker fostervann, og svært få av dem som faktisk gjør det. Godt at du får det sjekket, så slipper du å bekymre deg for det Jeg hadde masse tyntflytende rosa utflod rundt uke 13. Synes det høres ut som det jeg da... Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå