Gå til innhold

Redd... Lekker jeg? HJELP!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen snart, for det kjennes ut som jeg lekker... Er ikke bare vanlig utflod, litt mer rosafarget på en måte? Kan det være fostervann? Eller bedre, kan det være noe annet? Er bare i uke 14, så nå er jeg livredd :( Får håpe jeg får høre fosterlyd hos legen!! Æsj, er så redd... Prøver å berolige meg med at alt var fint på ul uke 12, men det hjelper fint lite kjenner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange som føler de lekker fostervann, og svært få av dem som faktisk gjør det. Godt at du får det sjekket, så slipper du å bekymre deg for det :)

Jeg hadde masse tyntflytende rosa utflod rundt uke 13. Synes det høres ut som det jeg da...

Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...