edvina har fått en gutt Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 De to første ukene av ferien er jeg alene med min lille prinsesse. Mannen min er på jobb og jeg er stuptrøtt. Klarer ikke noe som helst, lunten er kjempekort og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å underholde. Men sannheten er at jeg nesten ikke klarer å holde øynene oppe, har ringt mannen min og heldigvis kunne han komme tidlig hjem i dag...jeg orker ikke mer...andre? Jeg er snart 13 fullgåtte uker. Kvalmen har mildnet men som sagt stuuptrøtt
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skulle egentlig være alene med Amalie fra mandag av for da stenger bhg, men jeg har termin neste torsdag og er til tider veldig trøtt, sliten, har problemer med og gå pga bekkenet så sambo tar seg fra fra mandag av og blir hjemme og tar Amalie..
TobarnsTurbo Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er 33 uker på vei nå og er hjemmeværende med en gutt på snart 2 år. Kjenner med igjen i det du skriver om kortere lunte og dårlig samvittighet for å ikke klare å aktivisere... Jeg blir også veldig mye trøtt, glad det ikke er lenge igjen til fødsel nå. På en annen side blir jeg da alene med to småttiser. Men da er jeg jo kvitt den store magen, harde kynnere og bekkenløsning. Men så var det det å få tid til amming med en krevende 2åring da... Hmm. Tror ikke det er annet som hjelper enn å tenke masse positive tanker gitt!!
Trulte76 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 jeg har en sjømann jeg som er vekke 5 uker og så hjemme 5 uker. har to jenter på 6år og 9 år. De greier seg stort sett selv heldigvis, men nå er jeg 33 uker og veldig sliten og trøtt. Og nå har han nettopp dratt på sjøen igjenn og blir borte i 5 uker. Mine to har en annen far, så jeg får heldigvis avlastning annen hver helg da og en dag i uka når de er med pappan.. Gleder meg til gutten er ute Så slipper jeg alle disse kynnerene som kan være litt ubehagelig av og til, og forhåpentligvis blir jeg bedre i bekkenet etter fødselen..nå er jeg bare sliten..
willow Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Finnes det ikke ei nabojente/gutt som kan ta med vesla ut en time eller to om dagen da... slik at du kan få litt "fri". Kan jo være greit for alle parter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå