Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 UNGER! Og spesielt unger som slåss_hele_tiden! Knuffing, dytting, grining, roping, sutring..."MAAAAMMMAAAA!" Blæ! Jeg vurderer sterkt å lempe en av dem til besteforeldrene. Samme hvilken, bare jeg får skilt dem en liten stund! *orker ikke mer slåssing og gjemmer meg littegranne for ungene*
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 ahhhhh, deilig å være skilt ( er lykkelig gift igjen begge to da) for: pappan har de to eldste med på ferie i 3 uker!!!!;-) må innrømme vi koser oss gløgg ihjel med vårt enebarn som ikke har noen å krangle med!!!;-) føler med deg, på Mandag er det tilbake i krigssonen, hehe
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Du er ikke alene Olgamor, jeg har mest lyst til å pakke trusa og maskaran her og reise på husmorferie et sted der det ikke er lov å ha med seg unger ( noen som vet om et slikt sted så send meg gjerne en pm) ;-) Jeg er lei av å høre unger rope mammaaaaaaa!!!!, hyling, masing, springe etter unger og rot etter unger....
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, har tenkt den tanken noen ganger. "Hvorfor - HVORFOR måtte jeg gå hen og skaffe meg TO unger?! HOLDT det ikke med en?!" Hehe, men stort sett er de ganske søte og snille og hyggelige med hverandre. Men varmen tar på dem og de orker ikke være ute og sitter inne og småslåss i stedet. Nå hev jeg eldste ut da, for å leke med jevnaldrende og lille ville se på Ole Brumm i snøen, haha. Tror han er ganske lei av heten:P
* 5 om dagen * Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 http://www.ving.no/sunprime her er plassen for dere :-)) hehe...vi skal ned dit en uke i nov...bare meg og pappaen, så jeg må holde ut her litt til...har 3 unger jeg da, ei på 12, ei på 7 og en gutt på 2...men går bra da...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Åhhhhh... DET konseptet likte jeg veldig godt!! Kose dere masse når dere skal ha alene og voksen-ferie!! *misunnelig* Er en stund til november, men den ferien er verdt å vente på! =)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Hehehe, skal innrømme at jeg er litt lei om dagen jeg også ikke lei av ungen, men lei av trassen som følger med *sukk* Hun er så trassig om dagen at jeg og pappan bare river oss i håret! Stser på at det bare er en fase og at det vil gi seg fort om vi bare er flinke med å være konsekvente
NoDoubt Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Mye slossing her og!! Det kan irritere stein!!! Men noe av det verste jeg hører er: "Hewldig du som har 2 jenter, mer rolige de". Tro meg: Jentene kan og slåss, bite, klore, dytte. En ting er de verdensmestere i: SYTING! Nei gi meg heller enn bajas gutt en 2 sytete jenter!
prekæs Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Avstand i år, jenter. Avstand. Her passer med glede 15 åringen han på 2,5 mens mamma koser seg ved bassenget eller slapper av litt. Tar han med på lekeplassen og slikt:P Hva er søskenkrangel?
Kakeåndsen Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Jeg savner ungene jeg, til og med kranglingen (for ja, en 1 åring og en 2,5 åring kan krangle ganske heftig). Jentene og deres utrolige far er på hytta og koser seg. Og i morgen reiser jeg etter. Men skal ikke nekte, det har vært deilig å være litt alene hjemme og fått gjort litt i huset.
Mille** Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Hehe.....avstand i år er supert! Har 7,5 år mellom mine to, og det er utrolig mye hjelp i storesøster. Slossing er det lite av. Anbefales!! Litt sent å tenke på det nå da kanskje..... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå