iznogood Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 tenk at den store dagen er i morgen alt! tankene mine kommer til å være hos deg og familien, det er så spennede det som skal skje! ville bare si lykke til og gi en stor klem til verdens beste mamma!
solkrem Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 ja TENK:))) at nå er du ferdig med svangerskapet!!!!! Jeg har fulgt med selv om jeg ikke har deltatt aktivt på en stund. Jeg beundrer det pågangsmotet du har vist - helt fantastisk! Ønsker deg alt godt for det som skjer i morgen! Klemklem
phantomet Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for lykke ønskningern og fine ord Iznogood! Det varmer!!! Visst blir det en spennende dag imorgen!!! Lover å fortelle hvordan det hele forløp etterhvert! *smiler* takk for hilsningen Solkrem! Hyggelig at du følger med og heier fra sidelinjen! Nå er det siste innspurt og klargjøring til oppmøte klokken 7 på sykehuset. Barnevakten valgte å svikte i siste liten, men heldigvis finnes det fantastiske mennesker som stiller opp på null komma null... Svigers kommer hjem fra ferie inatt for å være her med gutta til de våkner og får spist frokost...så kjører svigerfar Måka og Junior til Plutseliten med familie, til tilsyn. lek og moro der... Jeg er evig takknemlig for at slike mennesker finnes, og jeg føler meg trygg på at barna får det toppen der!!! Nå blir jeg offline på ubestemt tid, for laptopen min havererte ikveld, så nå knoter jeg på den stasjonære pcen. Ta vare på dere alle, jenter! Nyt sommeren og så er jeg plutselig tilbake med enda to familiemedlemmer på utsiden. klem klem
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Tenk I DAG skjer det :0) Lykke lykke til !!!! Håper du slipper vondter i keisersnittet og bare kan kose deg med guttene om noen timer. Endelig er ett langt og tungt svangerskap over, du har vært super flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå