Gå til innhold

drikker barna deres brus? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På lørdager og bursdager, julaften og nyttår så får hun drikke brus ja..

Skrevet

hvor gammel er hun?

Skrevet

Ja, en gang i blant, vis det er noe spes. kosekveld, jul, bursdag. Og han skjønner og at brus er noe man drikker for og kose seg en gang i blant.. Ikke hver dag, men av og til. Og da blir det litt med spesielt og. :)

Skrevet

Hu er 2,5 år..

Skrevet

Niåringen gjør, om enn sjelden. Treåringen liker ikke.

Skrevet

Nei, ingen av dem. Eldste er 4,5 år, og han liker ikke.

Skrevet

Ja, barna mine drikker brus. Når de vil og så mye de vil. Det har resultert i at 3 av 4 aldri drikker brus og 1 av 4 drikker masse brus. Man må tape noen kamper for å vinne krigen. Jeg har tro på at man må få velge over eget liv. Alle 4 er over 5 år.

Skrevet

Min 3 årling elsker brus, prøver og kutte det ned til fredag og lørdag. Men hender han får en liten slurk hvis han ser jeg har en gang i uken. Men prøver å unngå det. Så pusser han tennene flere ganger om dagen hvis han drikker eller spiser noe som er veldig usunt:)

Skrevet

det er bedre å la være å pusse tenner om en har drukket brus da. en må vente en stund før man pusser tenner etter brusdrikking på grunn av all syra du gnikker inn i tannemaljen,.. samme gjelder juice. å det er ikke bra å pusse tenner mer en 2 ganger daglig heller.

Skrevet

Nei, min er snart 3 år og liker ikkje brus : ) Har ikke tenkt å oppmuntre til det heller. Klarer seg lenge med vann,melk og saft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...