Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 På lørdager og bursdager, julaften og nyttår så får hun drikke brus ja..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Ja, en gang i blant, vis det er noe spes. kosekveld, jul, bursdag. Og han skjønner og at brus er noe man drikker for og kose seg en gang i blant.. Ikke hver dag, men av og til. Og da blir det litt med spesielt og.
Gjest ->>- Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Niåringen gjør, om enn sjelden. Treåringen liker ikke.
Honningmelon Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Nei, ingen av dem. Eldste er 4,5 år, og han liker ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Ja, barna mine drikker brus. Når de vil og så mye de vil. Det har resultert i at 3 av 4 aldri drikker brus og 1 av 4 drikker masse brus. Man må tape noen kamper for å vinne krigen. Jeg har tro på at man må få velge over eget liv. Alle 4 er over 5 år.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Min 3 årling elsker brus, prøver og kutte det ned til fredag og lørdag. Men hender han får en liten slurk hvis han ser jeg har en gang i uken. Men prøver å unngå det. Så pusser han tennene flere ganger om dagen hvis han drikker eller spiser noe som er veldig usunt:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 det er bedre å la være å pusse tenner om en har drukket brus da. en må vente en stund før man pusser tenner etter brusdrikking på grunn av all syra du gnikker inn i tannemaljen,.. samme gjelder juice. å det er ikke bra å pusse tenner mer en 2 ganger daglig heller.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Nei, min er snart 3 år og liker ikkje brus : ) Har ikke tenkt å oppmuntre til det heller. Klarer seg lenge med vann,melk og saft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå