Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til jordmor om en time å da skal jeg forlange å bli satt i gang..... er jeg en veldig vanskelig gravid kjerring da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin da?

Med mindre du er de to ukene over så hadde jeg nok "roet pæra" litt om jeg var deg.

Igangsatt fødsel er ikke noe du trenger å krangle deg til om du ikke må ... det er vel ikke akkurat kjent for å gjøre fødselen lettere ;-)

Skrevet

De er vel veldig restriktive med å sette igang fødsler med mindre det er en medisinsk grunn til det.

Jeg krysser alle fingre jeg har for at jeg slipper å få igangsatt fødsel denne gangen. Da går jeg heller gravid et par år til :)

Skrevet

det er jo i forhold til medesinke grunner.. men det skjedde ikke noe annet en at jeg fikk time på sykehuset for vurdring. å det er det viktigste for meg at de tar meg på alvor...

Skrevet

får jeg spørre hvorfor du får vurdering av dette? ble selv satt igang over termin min (14 dager) men det var 4 dager til ul termin sist, og synes at det var helt greit å gå i fødsel på denne måten., jeg har prøvd å fått de til å høre på meg om igangsetting rundt termin om jeg går så langt pga stort barn, men det er vanskelig å bli hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...