Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Noen som har forsøkt "sykehusdietten" for å ta av de siste ekstra kiloene...?? Og hvordan gikk det??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 jeg vil bare si at hardt arbeid og stor fokus på trening og kosthold hjelper langsiktig mot vektnedgang. du skal leve samtidig som du går ned... ikke sånn pining,.... lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 det er en sånn suppediett du skal spise i en uke, hvor man kan gå ned 5-8kg eller noe sånt. blir visst brukt på sykehus for å få pasienter til å gå fort ned i vekt før operasjoner. suppa er en skikkelig grønnsaks-suppe som du spiser flere ganger daglig...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 den suppen er bare tull, du sulter deg nesten på den, blir ikke mett, blir dritt lei av suppen etter et par dager, OG kiloene kommer tilbake når du begynner å spise normalt igjen, for det er vann du mister. Og det er IKKE bra å ta av mer en ca 1 kg uken, Beste måten for å gå ned i vekt er et sunt kosthold og mosjon,
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Eneste grunnen til at man går ned i vekt av den suppa er at den er så stygg at man spyr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå