Gå til innhold

Gå ned i vekt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt "sykehusdietten" for å ta av de siste ekstra kiloene...?? Og hvordan gikk det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er sykehusdietten?

Skrevet

jeg vil bare si at hardt arbeid og stor fokus på trening og kosthold hjelper langsiktig mot vektnedgang. du skal leve samtidig som du går ned... ikke sånn pining,.... lykke til

Skrevet

det er en sånn suppediett du skal spise i en uke, hvor man kan gå ned 5-8kg eller noe sånt. blir visst brukt på sykehus for å få pasienter til å gå fort ned i vekt før operasjoner. suppa er en skikkelig grønnsaks-suppe som du spiser flere ganger daglig...

Skrevet

den suppen er bare tull, du sulter deg nesten på den, blir ikke mett, blir dritt lei av suppen etter et par dager, OG kiloene kommer tilbake når du begynner å spise normalt igjen, for det er vann du mister. Og det er IKKE bra å ta av mer en ca 1 kg uken, Beste måten for å gå ned i vekt er et sunt kosthold og mosjon,

Skrevet

Eneste grunnen til at man går ned i vekt av den suppa er at den er så stygg at man spyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...