hjelpmegkanskjemammatilto Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 jeg er vettskremt, har vert veldig usikker, og kom meg på "samtale" på sykehuset, samboeren min ønsker at jeg skal ta abort, og det når vi viste det bare var 1.. var på UR i dag.. å der var det 2!!! bankende hjerter... hjelp!! er helt fortvila... jeg tror ikke jeg klarer å ta abort.. men hvordan skal jeg/vi klare dette.. er min"e" første..
birrisj05.02.09 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hvis du er innstilt på det, så kommer det til å gå så fint så! :-) Skjønner veldig godt at du ikke vil ta abort! Hvis samboeren din gjør det slutt med deg pga barna, så er han ikke noe å samle på uansett. Dere kommer til å klare dere, med eller uten han. Du har sikkert mange rundt deg som kan stille opp for dere! :-)
hjelpmegkanskjemammatilto Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Takk takk Var snille ord. Jeg vet jeg har mange som nok stiller opp, men jeg håper jo at jeg slipper å gjøre dette "alene" hvis du skjønner hva jeg mener..
ljre Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 hei. jeg er 9 uker på vei med tvillinger. Det er litt blandet følelser, men jeg og mannen min har bestemt oss for at dette skal vi klare, når andre har klart det før oss, så går det nok bra med oss og. Har en sønn på 3 år fra før, blir nok veldig stritt den første tiden, men vi får bare gjøre det beste vi kan. Jeg håper at du/dere tenker veldig godt gjennom dette med abort, det beste er kanskje å snakke med noen om det. Det er en stor avgjørelse å ta. Lykke til
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hei, og masse gratulerer Jeg tror at mannen din har fått sjokk, og trenger tid. mannfolk er enkle sjeler som trenger lengre tid enn oss kvinner, vi bare innfinner oss med hvordan ting er hihi, det ordner seg nok skal du se masse lykke til
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer med to mirakler i magen :-) Forstår at dette kom som et sjokk på deg/dere. Det gjorde det til meg også, enda vi visste at det kunne skje ettersom vi har to små IVF'ere i magen.. Man tenker på så mye, økonomi, amming, utstyr....U name it... MEN HUSK: tenk hvor skjeldent det egentlig er å bli gravid med tvillinger når det ikke er prøverør. Jeg tror virkelig det var meningen at disse to små skulle komme til nettopp deg :-) Og som noen tvillingmammaer sier, det er i starten det er slitsomt, etterhvert vil de få så stor glede av hverandre at de blir hverandres "barnevakt", mens du kan kose deg ved siden av dem :-) Ikke la en mann bestemme om du skal ta abort...tenk om du gjør det, og senere skal gå å tenke på at du skulle hatt to små, kanksje to som er like som en prikk.... Om han ikke ønsker å ha tvillingene Deres synes jeg han høres ganse umoden ut..Men det kan jo også være at han er usikker og redd.. Ønsker deg masse lykke til!!! Klem klem
hjelpmegkanskjemammatilto Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 tusen takk!! ja, tro meg om det var et sjokk.. vert totalt følelses vrak i flere dager nå, men jeg har lest litt om abort å slikt, å det er bare ikke meg, leser om "noen andre", det gjelder bare ikke meg. Så det blir nok 2til i denne lille familien!!.. Å det er som du sier, å det tror jeg, det er alltid en grunn. To små mirakler skal komme inn i livet mitt:) Jeg å samboeren min snakker dårlig om det ennå, men jeg håper det kommer seg..det er lange dager, han jobber mye, å det samme gjør jeg. men heldigvis en stund igjen, så håper jeg at han og kan venne seg til tanken, for i dag er jeg i det positive hjørnet, dette skal gå bra
superm@mm@ Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Det kommer nok til å gå seg til. Mennene trenger ofte litt lengre tid til å venne seg til alt enn vi mammaer. Vi går jo å bærer på de, og får et helt annet forhold til de enn våre menn. Kjempekoselig å høre at du vil beholde de, jeg er selv tvilling og har hatt så mye glede av å være to oppigjennom! Blir nok litt strevsomt i starten, men er man innstilt på det så går alt! Så dette klarer dere også! :-)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 jeg er også 9 uker på vei med tvillinger. Kom som et sjokk ja, både for meg og mannen, hvertfall siden dette blir nr 2 og 3. Men nå har vi kommet oss over det og begynner å glede oss. Tror at dere også kommer til å klare det kjempefint hvis dere bestemmer dere for å beholde:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå