Gå til innhold

Kan det være fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på do nå og atter engang så rant det litt etter jeg var ferdig og tisse, så nå tok jeg en del papir og holdt fremfor der urinen kommer for og se om det var urin eller fostervann, papiret var helt tørt men det dryppa litt fordet om.

Kan det da ha vært fostervann?

Kommer ingenting når jeg går/sitter men har hørt hodet kan fungere som en propp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk bind. så vil du se om det er ekstra våt... ring føden, og spørr etter en sjekk.. man skal ikke gå mere enn 2 dager med fostervannslekasje...

Skrevet

Bruker truseinnlegg men kommer liksom ikke noe på det..

Har enkelte dager bare vært fuktig, men ikke vått liksom (og det er helst dager der jeg har vært kjempe varm så har tenkt det kansje har vært at jeg har vært mere "svett" om du skjønner).

Synes det er så flaut og ringe føden også for har vært der så mangen ganger og alt har liksom bare vært falsk alarm, ble vell sjekka for fostervannslekasje rundt uke 33-34 og da var det ikke noe.

Skrevet

noen andre som vet?

Skrevet

Jeg ville tippe det var litt urin som dryppet jeg, men man vet aldri. Og det er aldri flaut å ringe føden å spørre dem. Jeg ville gjort det istede for å gå å engste meg. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite!

Skrevet

det kan høres ut som fostervann. jeg gikk slik i 3 timer.. så begynte det å komme mer.. men det er forskjellig fra person til person.. eg ville ringt føden å hørt.. vis det går mer en to dager så kan det bli en infeksjon! er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. !!!!!

uansett. masse lykke til! =)

Skrevet

Synes det er så flaut og ringe dem enda engang liksom.

Har jo vært der nede så mangen ganger allerede.

Men kan det være urin når jeg holdt papiret over der urinen kommer ut og papiret var tørt men det dryppet alikevell?

Og når jeg tørket meg etterpå var det ikke sånn typisk gul urinfarge på papiret helt blankt og luktet ikke urin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...