Gå til innhold

Jeg har fått en elskerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med bestevennen min, og vi har to flotte barn. Begge jobber mye i karrierejobber, og vi har nok penger, men lite fritid. Vi elsker hverandre, men har på en måte mistet hverandre etter at vi fikk barn og dårlig tid.

Jeg ville aldri vært utro, trodde jeg. Men så kom denne damen og satte seg ved bordet mitt på et utested da satt alene fredag kveld for å "tenke litt". Hun var bare.... en samtalepartner... som fikk meg til å føle meg levende igjen. Jeg forsto ikke at hun var på sjekker'n. Jeg trodde bare hun ville snakke, noe som kanskje var sant også. Så, da baren stengte, og jeg ikke hadde lyst til å gå hjem, ble jeg med henne for å ta en kopp te på terrassen hennes. Jeg var kanskje naiv, for jeg forsto ikke at jeg var "i faresonen". Siden hun var kvinne som meg følte jeg meg helt avslappet, ellers ville jeg sikkert vært umulig å forføre for en mann, ettersom jeg ville vært på vakt og moralen ville stoppet meg samme hvor betatt jeg var. Men hun "lurte meg" nettopp fordi jeg var så avslappet, og nå er jeg blitt utro. Og usannsynlig forelsket. Jeg har møtt henne 4! ganger siden fredag.

Verden er snål. Jeg føler meg råtten og forvirret og hoppende levende på samme tid.

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

STOPP dette med en gang!

Tenk på hvordan dette føles for partneren din når dette evt. kommer frem i lyset og hva du hadde følt hvis partneren din hadde gjort dette mot deg.

SKAM DEG!

Skrevet

enig, du må bestemme deg for å kutte all kontakt med henne. med en gang

Skrevet

Jeg skammer meg, men jeg er helt besatt. Jeg føler meg som en 14-åring som har oppdaget seksualiteten sin for første gang. Kanskje jeg er lesbisk? Jeg har aldri følt det sånn med noen mann noen sinne. Jeg klarer ikke å holde meg borte fra henne. Jeg er fullstendig besatt.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Hvis du føler det sånn får du ihvertfall være ærlig med mannen din og si det som det er. Å snike seg rundt sånn er lavmål!

Skrevet

Jeg vet. Jeg må.

Jeg vet bare ikke hvordan.

Eller når.

Så lenge vi ikke har sex sammen føler jeg at det er tid til å tenke seg om. Det er veldig lenge siden han har orket sex, for han har vært så stresset de siste månedene pga et stort prosjekt på jobb. Jeg tenker i alle fall at om det hadde vært motsatt, ville det som hadde knust meg være om han hadde hatt sex med meg uten å fortelle meg om elskeren.

Som det er nå venter jeg i alle fall noen dager til. Til jeg har klart å sortere tankene mine. Og følelsene. Jeg klarer ikke å fordøye alt nå.

Men gud hvor deilig det er å være forelsket. Ah... angst. Hva om jeg har ødelagt livet mitt. Jeg vil ikke ned fra denne skyen. Men mannen min er som sagt bestevennen min, så jeg kommer aldri til å såre ham mer enn nødvendig. Der kan dere ta det med ro. Uff. Jeg spyr av dette. Fy flate så levende jeg føler meg. Og så guffen. Det er helt kvalmende overveldende.

Skrevet

Sett bort ungene, og inviter henne hjem?

Så får du en lykkelig mann og selv i både pose og sekk?

*lol*

Skrevet

Gud bedre for en verden vi lever i, stakkars unger. Snakk om å prioritere seg selv foran ungene. Ta i det minste å fortell dette til din mann, så han kan ta med seg ungene å dra, ingen fortjener en sånn oppvekst.

Skrevet

Utroskap fører aldri noe godt med seg. Syntes inderlig synn i mannene din som må leve med en som tar så lett på forholdet deres. Stram deg opp og kutt kontakten umiddelbart.

Skrevet

"en sånn oppvekst"...?

Hva betyr det?

Skrevet

Vi har vært gift i 14 år, og var samboere før det. Om du tror jeg tar lett på dette så tar du inderlig feil, men jeg kan forsåvidt forstå at det kan virke sånn av det air-head-forelskede hovedinnlegget mitt.

Jeg vil ikke. Hun er virkelig noe jeg synes det er verdt å samle på. Jeg må velge, og har ikke bestemt meg ennå.

For du over som sier mannen skal ta med seg barna å dra, hvorfor sier du det? Han trenger da ikke "dra" noe sted. Om barna får en mamma til, så trenger de i alle fall ikke miste huset sitt i tilleg. SÅ egoistisk er jeg ikke.

HI

Skrevet

Barn får ikke en ny mamma eller en ny pappa når en av foreldrene finner en ny partner. Kanskje om mor eller far hadde vært alene med poden, da kunne det kanskje være snakk om en ordentlig stemamma eller stepappa. I ditt tilfelle er det bare trist og leit.

Skrevet

Det kan du ikke vite uten å kjenne min og mine barns nåværende situasjon. Det du sier er fordomsfullt og uten basis i noens virkelighet.

HI

Skrevet

Det er jo enten eller for deg. Enten kutte kontakt med henne og gå tilbake til mannen din, eller bryte ut av ekteskapet. Det kan jo være at du faktisk er lesbisk og sånn er det for mange. Dessverre er det mange som finner ut av dette etter mange års ekteskap. Det er du ikke alene om. Men du må være ærlig med deg selv og med ektemannen din.

Jeg ønsker deg lykke til jeg, og håper du finner ut hvem du er:)

Skrevet

Du kan ikke bare introdusere en ny mamma. Ler så jeg griner. Dette innlegget er muligens det dummeste jeg har lest på lenge her inne. Og det sier ikke lite. Lykke til med filer og venner og barn og sexpartnere, og mammar, og pappar

Skrevet

Det må jo være enten eller. Jeg kan ikke ha en elskerinne på si, det har jeg ikke nerver til, og jeg vet at mannen min, som jeg faktisk respekterer veldig, ikke ville like det. Han ønsker ærlighet. Med andre ord er det enten eller ifht ekteskapet. Jeg må bare forstå hva som skjer med meg først.

Takk for lykkeønskningene. Det er veldig skummelt, og veldig overraskende. Jeg er litt begeistret for at jeg har klart å bli overrasket over noe som skjer med meg. Man blir så satt når man blir eldre, og det føles godt at jeg har flere lag enn dem jeg har sett så langt. Det gjør det på en måte verdt å fortsatt leve.

Når det gjelder barna mine kommer de til å være i førsteprioritet ifht alt, og der vet jeg at mannen min også er med meg. Så jeg forstår virkelig ikke de som sier jeg er egoistisk ifht barna mine utfra det jeg har skrevet her. Det er da ikke sånn at man kan fortsette i et ekteskap man ikke er lykkelig i dersom man er lesbisk. Det kan da ingen mene? Hvordan skulle det gjøre noe godt for barna?

Skrevet

Da er vi to som tror det Troika.

Forresten en fantastisk sjokolade...

Skrevet

Klart dette er tull, ingen som blir flatbanker over en kopp med te.

Skrevet

Skal ikke kimse av teens erotiske og forføreriske egenskaper... Mmm jeg har aldri tenkt på bryster før, men nå etter en kopp lipton stiller det seg anderledes. Slafs.

Skrevet

En kompis av meg ble homo over en kopp kaffe.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig mange usakelige svar på dette innlegget.

Greit nok at dere ikke er enige situasjonen hun befinner seg i, det er ikke jeg heller.

Men det må da gå ann å svare på en måte som ikke er ondsinnet!

" Klart dette er tull, ingen som blir flatbanker over en kopp med te."

Hva er poenget med en sånn kommentar???

Da er det bedre å heller la være å legge inn en kommentar.

Til trådstarter:

Jeg håper virkelig du finner ut hva som er riktig for deg.

Å først og fremst at du forteller din mann om situasjonen, så han slipper å bli lurt fremover.

Det er en utrolig vond situasjon for begge over tid!

Skrevet

Utroskap suger. Det er et grovt svik. Det må slutte nå. Hvis HI er så lei seg over hva hun har gjort som hun sier, slutter hun å gjøre det. Bare falsk mal for å få sympati for å kunne fortsette å være en umoralsk heks.

Skrevet

Hei HI !!

Har du vurdert å spørre mannen din om hva han synes om at du koser med en annen jente?? Vet mange menn drømmer om dette!! Litt dumt å satse "alt" med en gang, kan jo hende du bare er oppi skyene over denne nye situasjonen akkuratt nå!?? Er jo helt utrolig hvor betatt man kan bli av en situasjon!!! Skjønner deg veldig godt!

Har du noensinne vært interessert i jenter eller jentesex før??

Hvis ikke tviler jeg på at du er lesbisk iallefall!!

Ønsker deg lykke til iallefall og håper du finner ut hva som er best for deg:) Må få høre hva du finner ut av;)

Klem fra meg.

Skrevet

Det er ikke en gang vi har sett at folk, dagen etter, legger ut tråder med: Jeg kan ikke fatte at dere gikk på den, dumme høns osv osv. Denne tråden er som tatt ut av et ukeblad og er opplagt tull og tøys. Men det betyr ikke at man ikke kan svare seriøst på tråden hvis man ønsker, i tilfelle noen skulle befinne seg i en liknende situasjon som HI (TVILER STERKT PÅ AT DET VIL SKJE) Jeg velger å svare som om det er sprøyt.

Skrevet

Gud så trauste og kjedelige dere er da....?

Hun er vel ikke blitt "flatbanker" over en kopp te..!!?

Jeg er også gift og har to, snart tre barn, og har rotet med et par jenter i festelig lag.

Har riktignok klarert med mannen min at han syns det er greit først.

Tror menn syns sånt er litt pirrende jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...