Bolla:) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 jeg er 36 uker på vei og fant en flott som hadde sugd seg fast i ryggen min og den var blitt ganske stor så har nok vært der et par dager...bør jeg bekymre meg??
smurf 77 * har født Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 tror ikke det, men ring til en legen likevel og la de ta beslutningen! kan jo hende du må ta en ekstra blodprøve elelr noe.... jeg fikk flått bitt for en uke siden og er idag 5+5 og da sa legen ingenting! håepr det går bra,
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Ring til legen eller legevakten så er du sikker. Har du noe utslett rundt bittstedet? Er du sikker på at du fikk ut hodet? Dette er nok spørsmål som de kommer til å stille, og ut fra det anbefale deg om det bør undersøkes videre. Så ... ikke bekymre deg enda, men ta en telefon til legevakten/legesenteret for sikkerhets skyld :-)
Trulte76 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 bare passe på bittet. om du blir rød, og får en hvit ring i rundt, så kan du kontakte legen..da kan du bli smittet av den sykdommen de bærer..husker ikke hva den het akkurat nå. Men er bittet fint, så trenger du ikke bekymre deg..ikke all flått har den sykdommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå