kei80 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 hvor lenge måtte dere som har vært på dette vente?vurderer å ringe nå men litt usikker på hvor,bor 40 min fra oslo.noen anbefalninger?
birrisj05.02.09 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Spørs nå på sommeren, men skader ikke å ringe. Jeg bor i Bodø og venta.. tjaa, 2 uker tror jeg..
kosemoms♥med ny spire Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Fikk time dagen etter på oslo ciry legesenter
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 hva koster det der da, kosemoms?
Giinaღ Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Der gikk jeg også sist, men måtte til en dame (som snakket gebrokkent norsk), og hun var jeg ikke veldig fornøyd med. Oppi stolen, målte babyen og så ut igjen. Spurte et par spm, men fikk INGEN svar. Gikk heldigvis glad og lykkelig der ifra over å se hjertet som slo og det er vel det som teller. Men det kostet meg også 1050,- så LITT info kunne hun jo ha kommet med Bestilt hos LInda Johansen på Oslo Akutten til i morgen. Hun er visst både hyggelig og "billig" (650,-) LYKKE TIL!
kei80 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 fikk time på oslo city fredag men mister lysten når jeg gjentatte ganger hører om denne russiske damen som er kort og umennskelig...
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Hei Jeg var på Oslo city legesenter hos en godt voksen mann, mener han het Trygve. Fikk time dagen etter at jeg ringte og var veldig fornøyd. Bare for å komme med en positiv opplevelse derfra også.
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Jaaaa men det er jo Trygve Bakke. Han har gått av med pensjon nemlig og derfor fikk jeg henne istedet. Han var helt herlig forresten!!!! Kan ikke si det var samme opplevelsen, nei. Men går nok bra altså. Var bare litt vanskelig å snakke med og rask.
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 haha, nå ler jeg meg skakk. Var på UL på Oslo Akutten hos LInda Johansen. MEN HVEM er det som hilser på meg når jeg kommer? Joda... samme dama som jobber hos Oslo City... DET ER faktisk Linda Johansen. haha!!!!! Hun som snakker gebrokkent (sikkert fra øst-europa et sted). Hun er jo blid og hyggelig, da, men får en følelse av at hun har litt hastverk. Uansett, alt gikk fint og det kostet meg nesten 400,- mindre enn på Oslo city.
kei80 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2008 gikk fint,hun var kort men tilgjengjeld nøye og blid.og jeg hadde rett at fosteret var 5 uker,så håper legen setter meg tilbake på papiret slik at jeg får riktig dato til ord ul. godt å se det lille nurket var levende og fin sa hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå