madde på pergo Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er sulten hele tiden og tenker på mat hele tiden! Jeg er 70 cm høy og veier ca 52 kg, så det er jo normalt... Men, føler at uansett om jeg spiser lite eller mye blir jeg sulten igjen med en gang... Frokost kl 0700: frokostblanding Lunsj kl 1200: 2 brødskiver litt salat Middag: litt kjøtt, pasta/ris og MASSE grønnsaker!!! Kveldsmat: 2 brødskiver... Innimellom dette spiser jeg masse frukt og grønnsaker og kanskje litt sjokolade av og til...
Hippomama Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 du spiser jo normalt mye da! jeg spiser nesten igjenting jeg... frokost:ingenting lunch:pasta middag:noen munnfuller med hva enn som blir laget kvelsdmat:ingenting og jeg er smell feit...å da mener jeg FEIT! er 169cm og 115kg! uansett hva jeg gjør, så går jeg opp... for ca 2år siden, trente jeg hver dag, jogget og slikt, spiste sunnt også, grønnsaker frukt og ingen brus eller godteri, og da gikk jeg opp 20kg! så mistet på en måte motivasjonen til å gå ned...hehe vart mye klaging det her...hehe...beklager
ღMaiBaby10ღ Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Du spiser helt normalt ja.. Det samme som meg omtrent.. Når man spiser ofte holdes forbrenningen oppe, og du går derfor ikke opp i vekt.
bomsa Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 hei optimistinsk prøver, du spiser nok for lite da. Du gir signaler til kroppen din om at det er hungersnød og den sparer på hver smule den får. Jeg har samme problem, er feit..:-) Og gikk hos ernæringsekspert på UIT i 8måneder. Der var det mange aha opplevelser..:-) Det var bare kostholdsveiledning og ikkje noe slanke opplegg. Gikk ned 40 kg, men så flytta eg tel oslo og gikk opp igjen 20kg..:-( Det skal ikke være lett...:-)
Hippomama Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 hei sanna32... nei enkelt skal det ikke være nei...hehe men heldigvis har jeg en samboer som elsker meg som jeg er, han sier han elsker hvert gram på kroppen min! hehe jeg har prøvd å spise mer, men da er jeg konstant mett, og orker ingen ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå