Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Bruker alle sminke hver dag? Er jeg helt fjærn som kun bruker sminke og maskara en sjelden gang?
Poteto Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 bruker maskara hver dag. men det er for at eg har nesten helt hvite øyenvipper.. men elles sånn anna sminke bruker eg ikke så ofte.. når vi skal ut en tur en kveld så bruker eg stort sett alt..
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 jepp. men pleier som oftest å bare bruke mascara.. vertfall når det er strålende være. har helt lyse øyenvipper så "må" bruke det for å føle meg som et menneske..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg liker å sminke meg, men ikke mye så jeg har stort sett sminke på hver dag Om du er fjern som ikke bruker sminke ofte; nei. Jeg tenker ikke på om folk har på seg sminke eller ikke (bare når folk bruker masse for så å ikke ha noe i det hele tatt -da må jeg si at jeg kikker litt ekstra =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker kun sminke innimellom - da snakker jeg full pakke. Har veldig lyse øyevipper så jeg farger de - da trenger jeg ikke bruke maskara hver dag Veldig greit! Nå på sommeren blir det lite sminke - så mye penere å være naturlig på sommeren. Med den varmen så svetter man gjerne bort mye og jeg liker å bade også - og da er det mye greiere å la være å ta på noe
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker det så og si hver dag ja Du er ikke fjern fordet om da, hehe, kommer jo an på hva man trives med selv Jeg kan godt gå uten sminke i ny og ne, men det er flest dager med. Rett og slett fordi jeg føler meg mest vel med sminke på
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker maskara en gang i mndn, kansje ikke det en gang. Trives best uten. Har ganske mørke øyevipper fra før av så ser ikke så utrolig mye forskjell. Bruker eyeliner hvis jeg har maskara på, men det er sjeldent.
Tweak Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Ja, jeg bruker sminke hver dag... Jeg bruker en smal stripe med øyenskygge nederst på øyelokket i den fargen som passer best den dagen, og så bruker jeg maskara. Det gjør meg likevel ingenting om jeg skulle glemme det og kan like gjerne droppe sminke helt nå om sommeren! Jeg kjenner flere som ikke bruker sminke i det hele tatt, og kan ikke si at jeg legger noe særlig merke til det i hverdagen. Du er ikke fjern nei! Er du slik at du ikke bruker noe til hverdags, men liker å bruke litt til fest? Jeg bruker mer til fest enn jeg bruker til hverdags, men ikke slik at det blir overdådig. Mørkere farger, men ikke voldsomme mengder. Og så bruker jeg mer på huden til fest enn til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Mascara bruker jeg hver dag. Selvom jeg bare skal være hjemme. Noen dager kjører jeg full pakke, foundation, solpudder, eyeliner og mascara.. hvis jeg virkelig vil føle meg flott og fresh. Men.. jeg kan fint dasse rundt i slaske joggeklær på kvelden og uten noe sminke etter jeg har dusja f.eks.. men aldri om dagen. er mest ute om dagen, og da liker jeg å ta meg litt godt ut:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Begynte å sminke meg hver dag da jeg fikk min første "ordentlige" jobb. Trengte det egentlig ikke, har gode farger, men etter at jeg fikk vanen, synes jeg jeg ser litt blass ut uten. Eyeliner og mascara, litt fagre på leppene og av og til solpudder. Nå som jeg har blii sykemeldt og går hjemme synes jeg det er enda viktigere å se fresh ut så jeg ikke føler meg som en dass.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Ikke nå når jeg går hjemme med unger....ellers så sminker jeg meg hvis jeg skal noe ja...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Bruker aldri sminke. Eller dvs. jeg farger vipper og bryn innimellom og det er det. Føler meg mye penere uten sminke enn med sminke! Før brukte jeg mye sminke,men føler meg mye mer selvsikker nå og desto bedre uten sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå