Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 ... at jeg har dårlig samvittighet for den stakkars mannen som må være hjemme og passe unger! Det er han som har ferie, men likevel er det han jeg synes synd på, og ikke meg selv som må jobbe! He he... jeg trives så godt på jobb, at jeg blir litt forvirret angående om jeg er her fordi jeg synes det er morsomt, eller om jeg faktisk er nødt til å være her! Alt man skal ha dårlig samvittighet for! Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 hehe.. må si du har det fint hva jobber du med si du liker deg så godt?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg holder på med doktorgrad, og driver og analyserer datamaterialet mitt. Det er veldig lite folk her nå, og det gjør sikkert sitt til at det virker unaturlig å være på jobb. Og så tar jeg noen pauser og dibber litt, og da får jeg i hvert fall dårlig samvittighet! :-)
KariMari Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Er du en sånn som får dårlig samvittighet for å ha dårlig samvittighet? Det må du gjøre noe med;-) Hvorfor skulle du nærmest synes synd på mannen din som er hjemme med barn? Er det fordi han ikke helt fikser det? Hjemme hos oss har vi kun ei ferieuke sammen, ellers må vi dele de resterende 7 ukene mellom oss. Og det går jo helt fint. Må bare være kreative i forhold til hva man kan bruke dagene på.. Du må bare kose deg videre på jobb du:-) Tenk på det sånn at det er du som tjener pengene for tida;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk! Ja, jeg har litt for lett for å få dårlig samvittighet. Og det paradoksale er at den dårlige samvittigheten gjør at jeg blri vanskelig å ha med å gjøre til tider, fordi jeg blir stressa og aggressiv! :-( Men jeg skal ikke gjøre et stort problem ut av dette her! Nå skal jeg straks hjem og dulle med alle sammen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå