Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har født "normalt" før, kompliserte fødsler. Fikk ikke innvilget Ks, og må settes i gang. Er vettskremt! Orker ikke trygle og be lengre. Skulle ønske jeg jeg ikke var i den situasjon jeg var i. Får ikke sove, vondt for å puste når jeg tenker på hva jeg må igjennom.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Forferdelig kjipt... Håper du får en fin fødsel & jeg krysser fingrene for deg.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 off, det er ikke en lett situasjon du er i.. syns det er leit du ikke blir hørt.. hva med å ringe en psykolog? så får du ut alle tanker å bli forstått..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 uff jeg føler med deg. jeg slet med fødselsangst fra jeg fikk vite at jeg var gravid denne gangen. (kommer av sist fødsel) i nesten 7 mnd har jeg prøvd å late son on jeg ikke er gravid for meg selv fordi jeg ikke klarte å tenke på fødsel uten å starte å grine. Så var jeg heldig og fikk invilget ks takk og lov. Men nå bare noeb dager før KS så sliter jeg med angsten alikevel. Liveredd for at jeg skal bli forøkt tvunget til normal fødsel hvis jeg får rier før ks dato også videre. Må holde på med noe hele tiden bare så jeg slipper å tenke å det. Enda jeg egentlig har fått beskjed å holde senga av legen. Angst er vanskelig. Men når du ikke fikk ks, fikk du heller ikke tilbud om samtale timer på sykehuset? Alle sykehus har noen som tar seg av slikt med de som har fødselangst, syntes du skal ringe sykehuset med en gang slik at du kan snakke ut om angsten før fødsel. Da vet de som jobber der også å ta seg ekstra av deg når du skal føde.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Her handler det om ikke å gi seg! Argumenterte meg fram til ks, hadde mye kunnskaper om både fordeler og bakdeler. Fikk innvilga ks i uke 25. Etter det kunne jeg begynne å glede meg! Nestemann blir også garantert født ved hjelp av ks! Synes fryktelig synd på deg, for dette skal være unødvendig i 2008!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå