*_A_* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Etter sex i natt begynte jeg å blø friskt blod (ca. kl 00.30)... Vanskelig å si hvor mye, siden det kom ut sammen med visse andre ting Men det var en del. (Beklager detaljene). Leste i Svangerskapsboken/Fødselsboken, og fant ikke ut så mye annet enn at en av måtene fødselen kan starte på er med en lett blødning (de andre er rier eller vannavgang). Fikk ingen murringer, smerter i mage/rygg eller noe, så jeg valgte å ikke ringe Føden. Kan det være et sprukket blodkar?? Har aldri blødd i forbindelse med samleie før, kun brunlig utflod en gang i uke 6... Nå var det jo mye mer, og friskt blod. Nå blør jeg ikke lenger. Det varte kanskje i en halvtime i natt bare. Lillegutt tror jeg har det greit, han lå og hikket etter at jeg la meg kl 01, men lite liv nå i formiddag. Sitter og drikker appelsinjuice for å få litt mer aktivitet. Kan det være noe galt...? Det virker jo ikke som det er noe fødsel på gang...
pusi og lille pusi:) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 kan være slimproppen som kom med alt d andre;) eller at d e tegningsblødninga som kom... men trur d e lurt å ringe føden, men trur ikke at d e nåkka galt... men e greit å være på den sikre sia når d jell blødninge tenke æ da..
*_A_* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Var på sykehuset og fikk sjekk, pga lite liv. Han våknet til litt, og alt så fint ut. Blodet kunne være pga modning av mormunnen, eller pga sexen... Hun spurte om det hadde kommet slim. Men litt vanskelig å vite i natt Andre som har opplevd blødning etter sex så sent i svangerskapet...? Har mye kynnere i dag, mye mer enn vanlig (selv om jeg er i ro), og en god del nedpress. Kan jo være helt tilfeldig det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå