Gå til innhold

Noen fra Narvik som skal ha i September


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente/dame på 30 som venter mitt andre barn i september. Har nettopp flyttet til Narvik å kunne vært hyggelig å treffe andre som venter i september siden jeg ikke har så stor omgangs krets ennå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei

 

Så trivelig da :0) Jeg er 28 år og venter mitt første barn 19. sept. Flyttet til Narvik rett etter jul jeg så er ikke så veldig intergrert selv enda da jeg var gravid og i noe dårlig form da jeg flyttet hit.

 

Meeen har hevet meg med på noen BIM treff og det er jo veldig givende. Kan ikke du hive deg med på neste treff da? Onsdag som kommer. Hvis det ikke blir treff kan jo vi alltids ta en kafetur når d måtte passe. Bare trivelig det :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps.. venter gutt nr 2 her... Termin 27. sept =)

24 år jeg.. Har aldri vært med på sånn BIM treff... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er ganske mange som termin i september. Er en 25 år gammel jente, og vi venter vårt første barn, en gutt, 8.september. Er veldig trivelig på BIM treffene, så anbefales å hive seg med der :)

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann.

Æ venta også nummer to i september. har term. den 14.

Flytta til narvik i desember 06 og fikk min sønn i mars 07, nesten alle bekjente er fra de forige babytreffene jeg gikk på, så det er absolutt en fin måte å treffe nye venner på:). Håpa vi får til noen treff før de små melder sin ankomst!!:) Velkommen til narvik og velkommen på treff:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er 37, og venter mitt andre barn i slutten av september. Storebror er elleve år, og teller dager!

Bor og jobber i Narvik, og trives med det. Er sykemeldt nå, bekkenet krangler litt.

Vil gjerne treffes. Vi har hatt litt problemer med oppmøte på BIM treffene, så har ikke hatt det på noen uker. Håper å få det opp og gå igjen! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det e lenge siden denne tråden ble skrevet:p

Men er dere der ute????

Jeg er 25 år fra narvik og venter min 2 gutt 24 september:)

E det noe reff snart? Kanksje jeg tørr å komme hehe.

 

Virker som at det er mange i narvik som skal ha i sept:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja virker som om der er noen av oss. Selv har jeg termin den 14 sept. Blir min andre dette å. Men er over 9 år siden sist.

 

Kunne vært gøy å fått til treff ja.. Har skjønt de har hatt problemer med dårlig oppmøte.. Men vi kan jo prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...