0406 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hei! JA det går bra med meg, holder på å pusser opp så får ikke til å sitte her så mye men har planer om å bli ferdig med oppussinga før ferien å den begynner i morgen:). Går det bra med deg da? Får opp graviditet i september jeg. Klarer du å se om jeg klarer å gå ned 5 kg til før jul?
Kristine_88 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Åj, ja, da er det bare å hive seg rundt da ;P Ja, går bra her.. Prøver å gå tur hver dag så jeg får bedre helse og går ned litt vekt...sånn at spiren skal holde seg inne meg neste gang =D Så spennende...er mange som sier september i år altså? hehe Ja, trur du vil gå ned 7 kg og jeg hvis ikke mer ... men jeg trur ikke du gjør så mye for å gå ned de kiloene =P med litt bevegelse og riktig kost trur jeg du vil gå ned litt etterhvert... føler du kan være litt lat nemlig =P husk og drikk mye vann.. da går du fortere ned.. også selvom ikke vekta viser vektnedgang i starten må du ikke gi opp :) Klem
0406 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Ja september i år ja jeg får opp. Oii klarer jeg å gå ned 7 kg så er jeg kjempe fornøyd. Er egentlig ganske fornøyd allerede da men noen kg til skader ikke men går ikke like for lenger som det gjorde i starten. Begynte å slank mæ for litt over 1 år sia og har gått ned 30 kg:), så hadde endel å ta av for å si det sånn. Spiste sundt og trente veldig mye. Nå er jeg ikke så flink med maten hele tiden lenger men klarer å hold det i rett retning siden jeg trener alt fra 2-4 ganger iløpet av uka men i det siste har det blitt mer stryke enn kondisjon for jeg ikke orker men skal skjærpe meg. Må finne motivasjonen igjen. Styrke må jeg ta for å holde meg på beina. Når blir jeg mer motivert da så jeg kan få av de siste kiloene? Tror du vil klare å gå ned endel kilo før du blir gravid.
Kristine_88 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg anbefaller deg å se : http://www.energica.no/800/800.asp?ArticleId=14073&typ=normal da får du nok motivasjon ;) Ja har en del å ta av selv.. ca 30-40kg :S men jeg har pcos og da blir vekta et stort problem faktisk.. men jeg prøver å gå tur på ca 30-45 min hver dag... å prøver jeg å drikke den passe mengden med vann også ikke spise sukker da.. det er strengt forbudt ;P Ellers føler jeg du kanskje blir motivert til å se andre damer, hvis du skjønner.. at når du ser andre damer som slipper å trene at du ønsker å ha det slik selv og da får du litt mer motivasjon.. :) men få tak i den filmen...den er alfa omega =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå