hrmpf Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hva slags papirer er det egentlig som skal sendes til nav? Jeg jobber i kommunen og var ganske sikker på at de papirene vi fylte ut der, var det eneste jeg trengte å tenke på. Et til nav og et til kommunen. Har inntrykk av at så mange sender inn i massevis, med lønnslipper og det hele... Ble plutselig litt i tvil om jeg ikke har sendt inn det jeg skal.....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Kommunen sendte lønns/treks oppgave til nav, jeg leverte lønnsslipp. Men jeg har en bi-jobb og leverte dermed inn ganske mye papirer. Men har du fast jobb og kun den jobben som skal brukes til utregningen så skal det vel holde med en lønnslipp, (om du er fastlønnet) og lønnen varierer må du vel kanskje komme med flere slipper tror jeg.
Limlamli Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Du må vel sende inn det skjemaet som du finner på Nav.no som heter noe som Krav om foreldrepenger, eller noe i den dur. Jeg jobber også i kommunen å har sendt det skjema pluss en lønnsslipp og flere av min samboers lønnsslipp til Nav. Fylte ut et skjema om Varsel om permisjon.... her på jobben, som sjefen fikk. Han leverer det videre til lønningsavdelinga som sender nødvendige papirer til Nav.
hrmpf Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Ok. Takk for svar! Har alltid hørt at det er bare det man fyller ut hos arbeidsgiver som trengs å sende inn, men nå ble jeg litt i tvil. For når jeg ser på nav sine hjemmesider, så har ikke jeg fyllt ut det skjemaet som heter "krav om ytelse ved fødsel og adopsjon"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå