frøken blå Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Til 87 årsdagen til barnas oldemor: 1 stor tube Dove fuktighetskrem 1 stor dbl pakke After Eight Innpakkede tegninger fra begge barna 1 stort norgesglass med nyplukkede ripsbær fra hagen vår + flott bursdagskort Kom liksom ikke på noe annet.... =S Når man er "så gammel" så har man jo alt av det meste! Tenkte å reise ut med barna å overraske henne nå siden vi er på ferie når hun egentlig har bursdag.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg syns det hørtes ut som en kjempefin gave oldemor kommer nok til å bli kjempeglad
frøken blå Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Flott, da er det safe da! =) Lurte på om jeg måtte innom et hagesenter å kjøpe en blomst eller noe i tillegg. Men om de er ute på handel når jeg kommer ut, er det dumt å la en blomst ligge på trappen uten vann liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå