Gå til innhold

Er dette en fin gave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 87 årsdagen til barnas oldemor:

 

1 stor tube Dove fuktighetskrem

1 stor dbl pakke After Eight

Innpakkede tegninger fra begge barna

1 stort norgesglass med nyplukkede ripsbær fra hagen vår

+ flott bursdagskort

 

Kom liksom ikke på noe annet.... =S Når man er "så gammel" så har man jo alt av det meste!

 

Tenkte å reise ut med barna å overraske henne nå siden vi er på ferie når hun egentlig har bursdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det hørtes ut som en kjempefin gave :) oldemor kommer nok til å bli kjempeglad :)

Skrevet

Flott, da er det safe da! =)

 

Lurte på om jeg måtte innom et hagesenter å kjøpe en blomst eller noe i tillegg. Men om de er ute på handel når jeg kommer ut, er det dumt å la en blomst ligge på trappen uten vann liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...