Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mandag tusler jeg over til neste trimester - Ett skritt nærmere målet på denne fantastiske reisen som kalles graviditet. Åh som jeg gleder meg til vesle jenta ser dagens lys :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fortere og fortere syns jeg, var ikke lenge siden det var 191 dager til termin liksom...

Hopper over i morgen jeg, da er jeg 28+0 men siden jeg er nesten helt sikker på at den terminen er feil,alle de andre ul sa tidligere så hopper jeg over da jeg ;) hehe

Til tross for mange rare tanker og angst for alt som kan gå galt underveis og under fødsel har det vært utrolig gøy å være gravid hittill, så mye som skjer med kroppen og bare det å kjenne den lille spiren sparke og kose seg inni der er jo en helt utrolig opplevelse :)

Men har begynt å grue meg til fødsel og det å bli mamma jeg, tenk om jeg ødlegger han liksom.. :/

Men stort sett gleder jeg meg til å se han og ikke minst holde han i armene og lukte han :)

Skrevet

ja det går fort, jeg synes heller ikke det var lenge siden jeg hadde igjen 160 dager og nå er det bare 91 dager igjen. Gleder meg sinnsykt til å holde vesle jenta i armene mine.

Så du hopper over nå ja, jeg kommer snart etter (til 3. trimester, men jeg kommer på mandag) :o)

Gruer meg litt til fødselen jeg også, for alle sier det gjør sinnsykt vondt på disse rier-toppene - men det får jeg ta når den tid kommer, orker ikke å bruke så mye tid på det nå, nå nyter jeg det jeg kan. Ryggen er litt kranglete også har jeg magesår og problemer med nyrene, så jeg får ikke gjort så mye for tiden.

Er som du sier, veldig kos å kjenne spiren sparke og kose seg inni der, det er en utrolig opplevelse. Nå som den litt ekle følelsen har lagt seg, for til å begynne med synes jeg det føltes litt ekkelt - som om man har svelget et "dyr" liksom :/

vesla her sparker ikke så mye, men svømmer mer rundt. Jeg ser at hun beveger seg bortover og rundt omkring, på en måte - men hun sparker og slår ikke så mye, så hun er snill sånn sett.

Ser du venter gutt, har dere funnet noe navn ennå?

Skrevet

Går fort da, en helg så svopper du over til siste trimester du også...

Fikk litt HJELP åssen skal jeg overleve angst etter ett par omganger med SKIKKELIGE kynnere som varte i over en time, og jeg syntes det var slitsomt...hehe

men jeg er fast bestemt på og føde normalt så langt det lar seg gjøre for det må være en helt utrolig følelse når bebisen endelig kommer...

Men Høres ut som om du har nok plager da, uff :( har gått hjemme siden starten pga av gjentatte aborter og litt komplikasjoner i starten og tiden går ikke fort når man må holde seg i ro nei....

Syntes også det var litt ekkelt i starten, bra det ikke bare var meg, hehe følte meg litt som en dårlig gravid, men det føles som om man har svelget ett fremmed dyr ja.. hehe

Lillegutten vår er litt mer bølle der, han liker å sparke seg rundt i voldsom kraft så du kan se magen buler der han treffer

Har ikke bestemt oss helt for navn, sambo holder sitt navnevalg hemmelig, men får jeg viljen min blir det Samuel :)

Har dere bestemt dere for navn ennå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...