Gullklumpen! Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Eller er jeg super treg? Pleier egentlig å ha alt i orden lenge før, men plutselig har tiden gått litt fort for meg!
Ferdig Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 ....samme her... Papirene finnes på NAV, så det er jo bare å gjøre det, men jeg har heller ikke kommet så langt:-/
Trulte76 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 jeg søkte for 1,5 uke siden..er idag 33 uker. Så var ikke så tidlig ute jeg helller.
Makko med to små gutter Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er høygravid i dag :-) Og ikke levert papirer. Skal hente bekreftelse på termin på legekontoret i morra, og tenkte meg en tur ned på Nav kontoret enten i morra el fredag. -Men så lenge arbeidsgiver betaler lønn, er det egentlig ikke noe krise, da er fristen 3mnd ETTER fødsel i følge kontorsjefen på jobb hos oss (tidl. ansatt på nav)
Ausgustbarn Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 ...samme her.... Har fylt ut skjemaet i går, men det er vanskelig å få tak i dokumentasjon fra jobbene våre pga ferie... Og etter ferien begynner jo permisjonen!! Ja, ja, det ordner seg jo for snille piger...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 hm..har søkt om permisjon fra arbeidsgiver,og trudde jo det var nok...må vel se å få søkt til nav og da..har termin om to uker,håpre det ikke er for sent..
mirakel i magen*har født* Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Jeg leverte papirene til NAV i går, har 4 uker igjen til termin. Pleier ikke å være så treg av meg, men tiden har gått så fort.. hihi:) Det ordner seg sikkert selv om det er midt i ferien.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 åhhh deiligt å høre at jeg ikke er den ende som ikke har levert de papirene til NAV ennå =) ska levere de i morgen, jeg har 5 uker til termin så må få de gjort.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Ble litt letta her nå. Jeg som trodde jeg var treg. Leverte inn mine papirer for en uke siden. Er 31+3 i dag. NAV er jo ikke akkurat kjent for å være raske. Så jo før jo bedre vil jeg si. Jeg får ikke forhåndsbetalt fra arbeidsgiver. Så er kjedelig om jeg må vente på lenge på første betaling fra NAV.
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 jeg har igjen 5 uker til termin å jeg har ikke levert ennå... jeg er suuuuper treg men bør gjøre det fort tror jeg:S det ordner seg nok...
blockarella Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Jeg var på et sånt orienteringsmøte hos NAV ang foreldrepenger, da var beskjeden at dersom du får pengene direkte fra NAV og vil ha dem til første måneden/permisjonsstart så må skjema være inne senest fire uker før du går ut i permisjon. Fristen er 3 mndr ETTER dersom arbeidsgiver forskutterer, så da har man litt bedre tid... :-) Men viktig å sende inn skjema til NAV også, for at arbeidsgiver skal få pengene sine igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå