Happy-bee Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Onsdag 2. juli kom lille Elida til verden. Fødselen gikk veldig bra. Jeg hadde en lang og vanskelig fødsel med min førstefødte, så denne gangen gikk det rett og slett på skinner. Jeg fikk epidural denne gangen, noe jeg anbefaler på det sterkeste. Det tar virkelig toppen på riene, sammen med litt lystgass var det et utrolig godt alternativ! Hun er 4120 g og 51 cm. Kjempesøt!! Nå koser vi oss hjemme. Har hatt såre bryst og spreng, men nå er det på bedringens vei. Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg har hatt mye hjelp i å lese innleggene deres. Lykke til videre alle sammen!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer masse masse Håper min fødsel også går på skinner...Kose dere
mirakel i magen*har født* Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer:) Nydelig navn forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå