Gå til innhold

Elida er kommet til verden:)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 2. juli kom lille Elida til verden. Fødselen gikk veldig bra. Jeg hadde en lang og vanskelig fødsel med min førstefødte, så denne gangen gikk det rett og slett på skinner. Jeg fikk epidural denne gangen, noe jeg anbefaler på det sterkeste. Det tar virkelig toppen på riene, sammen med litt lystgass var det et utrolig godt alternativ!

Hun er 4120 g og 51 cm. Kjempesøt!!

Nå koser vi oss hjemme. Har hatt såre bryst og spreng, men nå er det på bedringens vei.

 

Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg har hatt mye hjelp i å lese innleggene deres. Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Skrevet

Gratulerer masse masse :) Håper min fødsel også går på skinner...Kose dere

Skrevet

Gratulerer:) Nydelig navn forresten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...